Hjelp, valg av tunere!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp, valg av tunere!

Da jeg er helt grønn når det gjelder tunere til satelitt, spør jeg dere der ute om hjelp; Har idag CD Entertain, men skal bestille Viasat pga TV3 og fotballkampene som går på de kanalene. Har tenkt på tunere som deler kortene seg imellom, skal legge opp til tunere på 3 tver.
    I stue tenkte jeg en tuner med twin og harddisk, så jeg kan se og ta opp samtidig. I kjellerstue er ikke dette nødvendig, kun at man kan få signaler fra kortene, det samme på soverom. Har dere noen forslag til hvilke tunere som egner seg til dette. Har titta litt på hyro.se, 5020 S, og har vært i kontakt med dem, de kan ikke si noe om dato for release for trådløs enhet. Har også sett litt på SmartWii, men her er det jo rekkevidde på 15 meter. Tror avstand til soverom er litt over 20, så da går jo ikke det eller?
    Tuneren må også ha 2 kortplasser, ikke cam osv, for det tror jeg ikke jeg skjønner noe av.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg i denne jungelen av utstyr og mottakere å komme med noen forslag til meg, ville jeg blitt glad.:lol:

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må det være tråløst?
    Dreambox fungerer jo utmerket.
    Må du ha di tråløst så finnes det boxer som fixer det og.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må ikke være trådløst, kun det at dette virket lettere.
    Har titta en del på Dreambox også, men det syns jeg virker komplisert og vanskelig, eller tar jeg feil?

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tar feil.
    Vel er du helt grønn når det gjelder pc så er det litt vanskelig,men alt finnes meget godt forklart på digsat.net.

Du trenger ingen linux kunskaper.
    Har du brukt FTP og flashet firmware på en router feks. så har du kunskapene du trenger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •