HD satelittmottaker fra Canal Digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD satelittmottaker fra Canal Digital

Lurte på om det var noen flere som har hatt problemer med Canal Digitals HD mottaker? Kjøpte meg en Samsung LE40M86 i sommer,og kastet meg på HD bølgen til CD når de hadde kampanje på HD pakken i høst. Men den ble kortvarig. Hadde store problemer med flere funksjoner som ikke virket(vet at flere av dem er pga oppdateringer),men måtte bla. trekke støpslet ifra veggen for i det hele tatt få den i gang. Fjernkontrollen levde sitt eget liv. Fungerte nå og da. Og kun til å bytte kanaler. CD sa at de hadde problemer med flere Samsunger,men fikk aldri noe klart svar på hva som var problemet.Så endte med at jeg leverte tilbake mottakeren. Synd,for begynte virkelig å bli avhengig av de utrolig gode sendingene Virket på meg som det var et ganske billig produkt,som kanskje ble sluppet litt vel tidlig? Vet uansett at det skal komme en HD klar PVR på nyåret,og håper at de gjør jobben skikkelig denne gangen. Er litt skeptisk til Sagem(produsenten)nå,er visst de som lager den kommende PVR mottakeren og.

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange som har problemer med sagem sin hd tuner. Her fra en svensk tråd:

Canaldigitals Mpeg4 box (HDTV): problemlösning! - Minhembio forum

Det er også store problemer med den nye pvr hd tuneren fra sagem. Det er sagt denne ikke skal slippes i norge før den er feilfri.

Canal Digital boxen (HDTV box med hårddisk) - Minhembio forum

Det er kjent at Samsung og Canal Digital sine komponenter har hatt litt problemer med å virke godt med hverandre. Her litt fra Canal Digital sitt installasjonsforum i Sverige:

Canal Digital's Installatörs-forum :: Samsung

Active Gelbear sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er som sagt mange tråder med dette allerede. Har selv samme problemet. Du kan bruke komponent fra dekoder...så får du lyd.
    Eller du kan ta lyd gjennom en reciver.
    Hvis du har kjøpt en norsk tv; som slutter med /XEE bak serienr er det bare å ringe samsung så sender de en oppdatering. Er samsungs feil med andre ord

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •