Rikstv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Rikstv

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rikstv

hei har kjøpt ctech5000c combo tuner men har problem med at jeg ikke har lyd på det nye bakke nettet den blir tildelt vpid bilde er der men jeg må ha apid som står for audio apid nr jeg kan slå inn dette i menyen men vet ikke nr
    tror det er forskjellig pr kanal hjelp på dette...ellers så er tuneren fantastisk leser alle korttyper i mpeg-4 og to +pvr extern

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    hei har kjøpt ctech5000c combo tuner men har problem med at jeg ikke har lyd på det nye bakke nettet den blir tildelt vpid bilde er der men jeg må ha apid som står for audio apid nr jeg kan slå inn dette i menyen men vet ikke nr
    tror det er forskjellig pr kanal hjelp på dette...ellers så er tuneren fantastisk leser alle korttyper i mpeg-4 og to +pvr extern
    Denne boksen støtter antagelig ikke MPEG4 HE-AAC lyd og i værste fall kommer den heller aldri til å fungere med HE-AAC. Det hjelper deg trolig lite å vite audio PID men for NRK1 kan du forsøke audio PID 640. I følge Transedit er video PID for NRK1 512 og audio PID er 640.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Denne boksen støtter antagelig ikke MPEG4 HE-AAC lyd og i værste fall kommer den heller aldri til å fungere med HE-AAC. Det hjelper deg trolig lite å vite audio PID men for NRK1 kan du forsøke audio PID 640. I følge Transedit er video PID for NRK1 512 og audio PID er 640.

Hei takk for info har nå hvert i kontakt med produsent av de som lager software og di har sjekket ut og fått det til men må vente på og få godkjent lisens for dette nye lydsystem.
    Fikk beskjed at ny software ble lagt ut når dette er i orden :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •