Canal Digital og prisnivå?!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Canal Digital og prisnivå?!?

Tilbudet gjelder både nye og eksisterende kunder og forutsetter 12 måneders abonnement på Entertain til 411 kroner per måned. Minstepris er 7181,- som inkluderer HD-mottaker og evt parabolantenne 990,-, Entertain i 12 mnd 4932,- + etablering, kortavgift og fakturagebyr.

Er det ikke sykt å betale 7200 for å få sett på tv?? + de andre avgiftene som betyr at vi kryper over 8000 for å se Canal digital 1 år?? galskap.. Ikke rart hun hadde et god tone hu dama som ringte meg

Og da sparer vi 3900 på at vi "får" Hd kanalene i et år.. Hva med påfølgende år da??

Er ikke dette svindel så vet ikke jeg.. Hadde det ikke vært for fotballen så hadde jeg kastet hele firmaet ut av mitt liv :evil: :evil:

ELLER har jeg misforstått noe??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja de priser seg helt ut av hva som burde være vettu. Når det digitale nettet tar over for fullt så tror jeg nok at Canal Digital kommer til å miste en god del kunder fremover.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er det ikke slik at Viasat som tross alt er "hoved konkurrent" har langt lavere priser?? Selv om de ikke har HD da...

Syk verden.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For oss osm ikke er nevneverdig interessert i sport/fotball er det mest naturlig med RiksTV regner jeg med ;-)

Har vært inne på den HD dekoderen fra CD jeg også, men det ble litt i overkant synes jeg.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer oddemann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enorm pris ja, men jeg har kuttet ut entertain og gått over til Canal+ total. Har da all fotball og det til 249,-(4247,-)...

savner kun discovery kanalene, alt det andre klarer jeg meg fint uten!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    For oss osm ikke er nevneverdig interessert i sport/fotball er det mest naturlig med RiksTV regner jeg med ;-)
    Vurderer sterkt å kjøpe "sesongbillett" på nett slik at jeg får sett fotballen, da kan jeg kutte ut hele dritten, ihvertfall alt bortsett fra NRK TV2 og TVnorge... Disse synes jeg det er greit å ha.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Er det ikke sykt å betale 7200 for å få sett på tv?? + de andre avgiftene som betyr at vi kryper over 8000 for å se Canal digital 1 år?? galskap.. Ikke rart hun hadde et god tone hu dama som ringte meg

Og da sparer vi 3900 på at vi "får" Hd kanalene i et år.. Hva med påfølgende år da??

Er ikke dette svindel så vet ikke jeg.. Hadde det ikke vært for fotballen så hadde jeg kastet hele firmaet ut av mitt liv :evil: :evil:

ELLER har jeg misforstått noe??
    Svindel?? Hva er det du snakker om? De selger et produkt. Du er helt fri til å kjøpe eller la være.
    Jeg for min del betaler gladelig dette for å følge Premier League gjennom året. Premier League i HD er helt fantastisk :-)

Hvis du sammenligner tilsvarende programpakker, blir vel ikke RiksTV noe særlig rimligere, gjør det?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svindel?? Hva er det du snakker om? De selger et produkt. Du er helt fri til å kjøpe eller la være.
    Mener jo bare at det er dyrt Og da så dyrt at man skulle tro det var svindel

Jeg for min del betaler gladelig dette for å følge Premier League gjennom året. Premier League i HD er helt fantastisk :-)
    Nesten slik at jeg er enig, men jeg har en sperre som sier at slike summer brukes ikke for å se tv...

Hvis du sammenligner tilsvarende programpakker, blir vel ikke RiksTV noe særlig rimligere, gjør det?
    Gi meg gjerne andre priser også!!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddemann
    enorm pris ja, men jeg har kuttet ut entertain og gått over til Canal+ total. Har da all fotball og det til 249,-(4247,-)...

savner kun discovery kanalene, alt det andre klarer jeg meg fint uten!

ENIG!! Akkurat det samme som meg Eneste er at jeg ikke har discovery og animal planet ( mest for "W" )

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo i stor grad all sporten, eller rettere sagt fotballen som drar opp prisen. Å få rettigheter til f.eks champions league koster jo menge hudre millioner pr. år.
    Men slik er det jo på både nrk og tv2 også, det er ingen penger igjen til å lage gode programmer eller kjøpe inn spennende serier, så å si hele budsjettet går jo til sports arrangementer.
    Underskriftskampanje?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Underskriftskampanje?

Hmm... nei

Det er eneste grunnen til at folk kjøper full pakke

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selvsagt noen kroner. Men kabel er ikke spesielt mye billigere (om man betaler dette selv), ligger vel rundt 1500-2000 kr i året, og oppå det kommer Canal + og evt. andre pakker...

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dyrt

hehe.. ja jeg er enig.. hadde det ikke vert for fotball hadde jeg kastet det ut av huset..
    Men nå har jeg canal digital via kabel, og da blir det straks billigere..

Jeg betaler nå 550 for canal digital, jeg har da samtidig tv3/viasat OG 3000/1000 bredbånd inkl i prisen..
    Jeg får da både Premier League, OG Champions League.. kooonge

Det er da HD dekoder fra canal digital, så har alle HD canalene fra canal digital samt noen til..
    Så hadde det ikke vert for at jeg skulle på EM neste sommer, så kunne jeg sett det også i HD..

Syns det er en OK pris med tanke på at NGT tar 350,- kr mnd for en 3000/1000 linje.. jeg har da HDtv for 200kr mnd..

DET klager jeg ikke på

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du både TV og nett for 550,- i måneden skal du vel ikke klage nei...

Jeg betaler rundt 300 for 2500 linje og må i tillegg ut med rundt 200 for RiksTV når det kommer, og da er det ikke snakk om noe HD i den pakken.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mhm

Nei er akkurat det jeg mener.. Er ingen canal digital, tv3 eller HD der nei..

Jeg klager ikke... enda..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •