SmartWi - fungerer fortsatt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post SmartWi - fungerer fortsatt?

Er det noen som vet om det fortsatt er mulig å bruke SmartWi kort splitter i Norge, at det fortsatt fungerer mot Canal Digital.

Jeg bruker en Strong 8700 og hadde kort fra CanalDigital før jeg fikk den tuneren.I tillegg har jeg stående en litt eldre Force D-master 1133 S.
    Vil dette fungere sammen med et SmartWi kort splitter?

Jeg har en 4 hodet antenne, etter hva jeg skjønner må jeg ha 2 hoder i samme retning, trenger jeg noe mer?

Har lest litt rundt og jeg ser at det ikke fungerer like bra hos alle, må en være veldig teknisk for å få satt dette opp slik at det fungerer greit ?
    (uten at det låser seg og hakker)

Noen som har en link til et sted hvor det er billig og enkelt å kjøpe fra?

Takker for alle gode tips!!!

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pob
    Er det noen som vet om det fortsatt er mulig å bruke SmartWi kort splitter i Norge, at det fortsatt fungerer mot Canal Digital.

Jeg bruker en Strong 8700 og hadde kort fra CanalDigital før jeg fikk den tuneren.I tillegg har jeg stående en litt eldre Force D-master 1133 S.
    Vil dette fungere sammen med et SmartWi kort splitter?

Jeg har en 4 hodet antenne, etter hva jeg skjønner må jeg ha 2 hoder i samme retning, trenger jeg noe mer?

Har lest litt rundt og jeg ser at det ikke fungerer like bra hos alle, må en være veldig teknisk for å få satt dette opp slik at det fungerer greit ?
    (uten at det låser seg og hakker)

Noen som har en link til et sted hvor det er billig og enkelt å kjøpe fra?

Takker for alle gode tips!!!

Har satt opp smartwi med en Strong 8700 og en dreambox 7020s og fått det til og virke,har lest på smartwi formuet at det kan være problemer med strong 8700, denne jeg har fått til og virke er ikke oppdatert til nds, når det gjelder kjøp på nettbutikker i norge så må du
    sende mail eller ringe om dem har på lager, det er ikke lov til lenger og avertere dem på nett lenger, finnes på svenske nettbutikker

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •