Canal+Sport HD - Premier League HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal+Sport HD - Premier League HD

Det ser ut til å brukbart med Premier League HD også i år på Canal+Sport HD i følge Canal+ grids uke32 og Canal+ grids uke 33

Lørdag 11 aug
    13.45 LIVE! Premier League Sunderland - Tottenham . Direkt från Sunderland Stadium of Light.

Søndag 12 aug
    14.25 LIVE! Premier League Chelsea - Birmingham. Direkt från Stamford Bridge.

16.55 LIVE! Premier League Man United - Reading. Direkt från Old Trafford

Tirsdag 14 aug
    20.55 LIVE! Premier League Tottenham - Everton. Direkt från White Hart Lane.

Onsdag 15 aug
    20.55 LIVE! Premier League Wigan - Middlesbro. Direkt från JJB Stadium.

Lørdag 18 august
    13.45 LIVE! Premier League Portsmouth - Bolton. Direkt från Fratton Park.

Søndag 19 august
    14.25 LIVE! Premier League Man City - Man United. Direkt från City of Manchester Stadium.

16.55 LIVE! Premier League Liverpool - Chelsea. Direkt från Anfield

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det her blir så bra! Hva hadde jeg ikke gitt for å ha Canal Plus HD nå??

Gi tilbakemlding på kvaliteten da!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminator
    Det her blir så bra! Hva hadde jeg ikke gitt for å ha Canal Plus HD nå??

Gi tilbakemlding på kvaliteten da!
    Jeg har bare én ting å si; PL i HD er bare helt fantastisk!!:-) Det er nedtur å se kamp i SD etter man har opplevd PL i HD :-) Jeg hadde besøk av en kompis i dag som var forbløffet over hvor stor forskjell det faktisk var...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hear, hear......

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjort mye for å få denne kanalen jeg oxo..
    Men er så uheldig å være tilknyttet Get sitt kabelnett..
    Og her vil ikke Get ut med noe info med når disse hd dekoderne kommer ut,selv om de ved gjentatte ganger har sagt at de senest skulle komme nå i august
    Det går oxo sterke rykter om at Canal Digital Har enerett på Canal + sine Hd kanaler....

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg venter egentlig på at det skal komme ein OK HD-tuner før eg bestiller. Er det nødvendig å vente, eller er det bare løp og kjøp?

Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til Hootie : vanskelig å vite om en skal vente, hva venter en på og når? jeg kjøpte HD tuneren til CD, sikkert ikke den beste men den gjør nytten på min pj i HD 720. å se PL i HD er drømmen. Bruker HDMI og digital lyd. Da får jeg PL på mitt kino rom og kan se PL i fred og ro. Dette er drømmen og ikke noe å vente på. Jeg å venter på nye teknologiske ting og tang. Det kommer alltid noe nytt.

Blir veldig filosofisk dette

lykke til

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Eg venter egentlig på at det skal komme ein OK HD-tuner før eg bestiller. Er det nødvendig å vente, eller er det bare løp og kjøp?
    Jeg har skrev dette før, men skriver det gjerne igjen; HD-tuneren fra Sagem er av aller enkleste sort. Den har ikke engang timer-funksjon slik at man kan stille inn til opptak (i SD).. Og det vil med tiden naturligvis komme bedre HD-tunere med forhåpentligvis både twin-tuner og HDD. Spørsmålet er bare når. Selv var jeg ikke villig til å sitte og vente på en slik tuner. Jeg tok utgiften på 2000 kr for å få PL i HD med én gang. Jeg vil bytte ut denne så fort det kommer en med ovennevnte spesifikasjoner. Det har blitt sagt at CD vil komme med en slik tuner i høst. Men hvem vet. CD vil ikke si noe. Det har også blitt sagt at det er vannskelig å få godkjennelse av "Hollywood" til å innføre HD-tunere med HDD før man er helt sikker på at løsningen er trygg med tanke på kopiering. Innholdsleverandørene er jo livredde for den slags. Det siste CD vil er jo å legge seg ut med innholdsleverandørene og risikere å ikke få tilgang. Men at det vil komme en slik tuner, er jeg helt overbevist om. Spørsmålet er som sagt bare når. Så blir spørsmålet om man er villig til å vente eller om man vil ta utgiften til en simpel HD-tuner mens man venter på noe bedre..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Canal Sport HD

Følger ikke helt tråden. SKYHD har i dag allerede en tuner med 160 gb hardisk og twintuner!!!! Ser ikke noe grunn for at ikke Canal Plus også kan ha det.
    Vi får også mindre kamper fra premier League i HD fordi SkySport har mistet rettighetene for 60 kamper til SETANTA Sport som ikke sender i HD!

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kaareola
    Følger ikke helt tråden. SKYHD har i dag allerede en tuner med 160 gb hardisk og twintuner!!!! Ser ikke noe grunn for at ikke Canal Plus også kan ha det.
    Vi får også mindre kamper fra premier League i HD fordi SkySport har mistet rettighetene for 60 kamper til SETANTA Sport som ikke sender i HD!
    Canal Plus driver betal-tv kanaler og tilbyr ingen mottagere (på samme måte som TV2,TV3 osv) men jeg går ut fra at du egentlig mener Canal Digital.

Sky har alltid vært tidlig ute med systemer for PVR og HD PVR. Sky låser kort til mottager og benytter proprietære systemer fra bl.a NDS og OpenTV. Sky mottagerene er så operatørlåst som de kan få blitt. En Sky mottager kan ikke brukes til noe annet en Sky (den støtter ikke en gang DiseqC). Om det er bra eller dårlig er det sikkert mange meninger om men for de fleste spiller det sannsynligvis ingen rolle. Opptakene på harddisken er sannsynligvis ganske godt beskyttet så det er trolig nesten umulig å hente ut opptak.

160Gb er kanskje litt lite når det er snakk om HDTV siden HDTV opptak sannsynligvis blir 4-5 ganger større enn SDTV opptak. Opptak av HDTV krever sannsynligvis 7-9Gb i timen.

Det er vel HD kampen kl. 18:15 på Lørdager som ryker nå som Setanta har fått disse rettighetene. Såvidt jeg har forstått det så har Sky rettigheter til midtukekampene og på de første 8 dagene er det 8 HD kamper. Dersom det ikke er midtuke kamper så blir det vel 3 HD kamper pr. normal uke i stedet for 4 slik det var sist sesong.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er helt enig med at bildet er veldig mye bedre enn SD, MEN
    Hva er det som er så vanskelig med å få sync mellom lyd og bilde???

Så Spurs - Sunderland i går, og det var helt katastrofe! (Både sync'en og Spurs)

Synes å huske det var sånn i forrige sesong også. (Da hadde jeg HD parabol, nå har jeg HD kabel)

Andre med samme erfaring?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heldig alle dere som ikke er tilknyttet Get sitt kabel tv nett...
    Tviler på at jeg noengang for sett denne kanalen hjemme

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Mye koster HD PL fra Canal Digital?

I morgen "Mandag" skal jeg for første gang bestille hos dem.
    Da får jeg dekoder "gratis" og PL + mer til 249kr mnd.
    Gleder meg

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Janeszku
    Hei.

Mye koster HD PL fra Canal Digital?

I morgen "Mandag" skal jeg for første gang bestille hos dem.
    Da får jeg dekoder "gratis" og PL + mer til 249kr mnd.
    Gleder meg
    Canal+Sport HD = kr. 99 pr. måned
    HD Family pakke = kr. 99 pr. måned (Discovery HD,Nat Geo HD,Voom HD og snart Silver HD)

Produktforside (Canal Digital)

Canal+Film HD inngår i Canal+Total dersom man har CD HD mottageren (og derfor også i Entertain pakken).

Det virker som alle kampanjene med HD mottager har vært basert på både CANAL+Sport HD og HD pakken gratis i ett år (forutsetter Entertainment 12 måneder). Derfor er det neppe noen som betaler for HD kanalene før i Februar/Mars 2008 (siden CD's HD mottager først ble lansert i Norge i Februar/Mars 2007). Det som kanskje er interessant er om man fortsatt kan få HD kanalene som bonus dersom man tegner nye 12 måneder med Entertain...?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •