Bør jeg bestille HD mottakeren til CanDig? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer Knudder sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har fått kloa i hdtv fra Canal Digital kabeltv? Er det en annen spec på dekoderen til kabeltv eller kan jeg forvente meg samme kvalitet som på parabolboksen?

Knudder

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Froiz
    Det største problemet med den nye boksen til CD er at jeg har fått etterslep ved panorering, og det er rett og slett ikke akseptabelt, ikke når jeg har investert i en ny pioneer kuro som jeg ikke får etterslep på så lenge kilden er noenlunde bra.
    Har også denne boksen(har også PDP-508XD) og bruker den ikke, men kan jo gi deg ett tips hvis du skal bruke den. La ikke boksen prosessere noen av signalene som kommer inn/ ut. På HD fra CD sett boksen til 1080i ut. Hvis du har SVT HD e.l. gi ut 720p. På vanlig SD koble til scart.

Newcomer Froiz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal sjekke med CD om jeg kan få byttet boksen, men det er veldig lite positivt som er sagt om denne boksen både her i forum, og på en test jeg fant på nettet, så selv om jeg har håp om å få bort etterslep og generelle problemer med å slå boksen av og på , så tyder alt på at CD prøver å selge luft her, og det påfulgt av meget slett service, som er nytt for meg når det kommer til CD.

På en annen side, så er det gjerne et resultat av at folk er misfornøyde, og klager på denne gjennomført elendige boksen.

Tv er på plass (Pio 508 XD), og jeg er kjempe fornød med det, og så snart jeg får byttet ut denne low-end boksen til CD med en Force el. tilsvarende så blir det nok andre boller :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •