Den offisielle Vantage HD 7100 tråden - Side 74

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 74 av 89 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 78 84 ... SisteSiste
Viser resultater 1,461 til 1,480 av 1771
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fekk kun kortet,
    Tru meg dette kortet får dei ikkje tilbake, når eg betaler 300 kr for det så er det mitt!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av v-lar
    Fekk kun kortet,
    Tru meg dette kortet får dei ikkje tilbake, når eg betaler 300 kr for det så er det mitt!!!
    Hva slags kort skal jeg be om? Har også mistet HD kanalene, hvis det var så enkelt som bare å ringe kundeservice skal f#%& meg jeg også gjøre det!!

Har du et tips om hva jeg skal si, v-lar?

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk kun kortet,
    Er fargen grønn på dette kortet og hadde du Cd sin HD tuner fra før eller har du kun Vantage sin HD-tuner?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg sa at eg har mistet alle hd kanalene. Spelte dum. Han spørte åssen kort eg hadde. Forklarte dettevar rød brundt. CD sa da dette ikkje er godkjent lenger for hd kanaler.
    Da sa eg du må sende meg nytt. CD ssa han ikkje trudde han fekk lagt inn bestilling på kun kort. Dette fekk han til ved at eg bet 300 kr. Han spørte til slutt åssen tuner eg hadde og sa eg hadde vantage. Dette var ok.

Husker ikkje fargen på kortet i farta men kan finne ut det i kveld.

Ikkje nevn navnet mittt da så eg mister dette
    Tenkte på en ting at kan være alle kanalene er åpne nå i 10 dager så detter det vekk igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infinity+
    Hvis man kjøper den billigste HD tuneren til CD, tar ut cam'en og setter den i Vantage tuneren vil det virke? Og hvis det virker vil CD finne ut at jeg har gjort det?
    Du trenger kun kortet som følger med den nye CD-tuneren, sett kortet i Vantage tuneren din og gå inn på TV-2. Tar ca 10 minutter før kortet er blitt oppdatert.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen bekrefte at det er nok å få fatt på en brukt CD hdmottager som er godkjent og dermed få korrekt kort til denne fra CD og så vil dette fungere i Vantage helt frem til pairing begynner ?
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg sa at eg har mistet alle hd kanalene. Spelte dum. Han spørte åssen kort eg hadde. Forklarte dettevar rød brundt. CD sa da dette ikkje er godkjent lenger for hd kanaler.
    Da sa eg du må sende meg nytt. CD ssa han ikkje trudde han fekk lagt inn bestilling på kun kort. Dette fekk han til ved at eg bet 300 kr. Han spørte til slutt åssen tuner eg hadde og sa eg hadde vantage. Dette var ok.

Husker ikkje fargen på kortet i farta men kan finne ut det i kveld.

Ikkje nevn navnet mittt da så eg mister dette
    Tenkte på en ting at kan være alle kanalene er åpne nå i 10 dager så detter det vekk igjen.
    Ringte CD kundeservice, og sa jeg hadde mistet HD kanalene men kom ingen vei. Det var umulig å få inn HD kanalene uansett hvilket kort jeg hadde med en ikke godkjent HD mottaker fikk jeg beskjed om.....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker for meg, men mulig for alle kanalene er åpne enda??

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker for meg, men mulig for alle kanalene er åpne enda??
    Det er jo bare og skjekke statusen i menyen så ser du hvor lenge kortet
    er oppdatert.Tipper du får svart skjerm ei uke ut i August.

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Det er jo bare og skjekke statusen i menyen så ser du hvor lenge kortet
    er oppdatert.Tipper du får svart skjerm ei uke ut i August.
    Hvis kortet hans er grønt så vil vel HD-kanalene fungere også etter august? Ellers ville vel vi andre med grønt kort mistet HD-signalene samtidig med det røde kortet.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Hvis kortet hans er grønt så vil vel HD-kanalene fungere også etter august? Ellers ville vel vi andre med grønt kort mistet HD-signalene samtidig med det røde kortet.
    Jeg kan si dette pga fikk lånt et grønt kort og det ble puttet i tuneren
    den 20 juli og er oppdatert til 7 aug.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er grønt ja.
    01.01.1990 går mitt ut????

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel normalt at de oppdateres en måned om gangen. Ser ikke noen grunn til at de grønne kortene ikke skulle bli oppdatert i august også. Da fram til september.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er grønt ja.
    01.01.1990 går mitt ut????
    Hvis det står 1.1.1990 for HD pakken så har kortet trolig ikke fått oppdatering for HD pakka. Da ser du nok kanalene fordi du er inne i 18 dagers perioden hvor absolutt alle kanaler åpner uansett om kortet har mottatt oppdateringer eller ikke. Sjekk om noen av de andre pakkene har mottatt oppdatering. Vil tippe at det står 2009 datoer på flere av de andre pakkene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan nok stemme, conax så stod det 01.01.1990.
    På annen pakke Nordic 2 2009,22,07 start dato end 09.08.2009

Reiser på ferie i morra så da får vi sjå når eg kjem heim igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    Kan noen bekrefte at det er nok å få fatt på en brukt CD hdmottager som er godkjent og dermed få korrekt kort til denne fra CD og så vil dette fungere i Vantage helt frem til pairing begynner ?
    ..det stemte for min del..!
    Kjøpte en CD dekoder på finn.no og fikk denne registrert på meg. Deretter ble kortet (som fulgte med dekoderen..) "aktivert" fra CD , mens det stod i vantage tuneren.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CD skal bytte ut alle kortene ( fra de grønne til de brune) de skifter kodesystem, derfor.. Jeg har nu sagt opp mitt norske CD abbonement.
    Min kjære bror i sverige har CD, og jeg har fått hans kort, her får jeg inn HD kanalene på min Vantage tuner. (Grønne kort) Har når bla a Tv4HD, SVTHD, o.s.v

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grønn

Sitat Opprinnelig postet av Digrec
    CD skal bytte ut alle kortene ( fra de grønne til de brune) de skifter kodesystem, derfor.. Jeg har nu sagt opp mitt norske CD abbonement.
    Min kjære bror i sverige har CD, og jeg har fått hans kort, her får jeg inn HD kanalene på min Vantage tuner. (Grønne kort) Har når bla a Tv4HD, SVTHD, o.s.v
    Abonerte på ett ett ekstra kort for 5 uker siden og fikk tuner og grønt kort i posten noen dager senere. Dette kortet som i utgangspunktet bare har den billigste pakken og HD kanalene fikk jeg kanal digital til og bytte om så jeg nå har full pakke og HD kanaler på, og de gamle rød brune kortet har nå bare den billigste pakken(HD kanaler borte). Sjønner ikke helt at CD skal slutte med grønne kort når de sender dem ut nå. Bruker foresten Vantage 8000S.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    Abonerte på ett ett ekstra kort for 5 uker siden og fikk tuner og grønt kort i posten noen dager senere. Dette kortet som i utgangspunktet bare har den billigste pakken og HD kanalene fikk jeg kanal digital til og bytte om så jeg nå har full pakke og HD kanaler på, og de gamle rød brune kortet har nå bare den billigste pakken(HD kanaler borte). Sjønner ikke helt at CD skal slutte med grønne kort når de sender dem ut nå. Bruker foresten Vantage 8000S.
    Jeg pratet med CD i dag på telefon, det var det jeg fikk beskjed om. Men det kommer vel ann på hvem man prater med av kundekonsulentene.. jeg vet at noen ennå har det grønne kortet.. Jeg har nå i allefall alle HD kanalene med svensk CD så jeg er fornøyd

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Digrec
    Høres veldig merkelig ut når de fortsatt sender dem ut , tror ikke på noe bytte av "kodesystem". Tror heller ikke på noen pairing før jeg ser det , problemet til den møkkabedriften er at den venstre hånden ikke veit hva den høyre gjør. Men du kan være sikker på at skulle det bli stengt i norge er det neppe lenge du har glede av det svenske kortet heller.

Side 74 av 89 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 78 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •