Den offisielle Vantage HD 7100 tråden - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 89 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 1771
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har problmer med at tuneren booter etter at jeg har brukt harddisken. I går skjedde det da jeg trykket back etter at jeg hadde sett en film på den. Gjør også det med enkelte filmer.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vette
    Jeg har 020702 nå. Fungerer utmerket.
    Jeg får ikke automatisk teksting på Canal + og TV 1000 kanalene (må slå på teksting hver gang tuneren har vært avslått). Dessuten problemer med å vise riktig bildeformat. Har gått tilbake til 020101.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker Hyro firmware bedre enn Vantage sin på Vantage?

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, vurderer et alternativ til CD sin HD mottaker. Helst med muligheter for opptak. Hvem av dekoderene fra Vantage anbefales?

Mvh
    Bjørn

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av El_oso
    Hei, vurderer et alternativ til CD sin HD mottaker. Helst med muligheter for opptak. Hvem av dekoderene fra Vantage anbefales?

Mvh
    Bjørn
    Så lenge du vil ha en HD mottaker, så er valget ganske enkelt. Vantage HD 7100 er den eneste modellen de har med HD støtte. 7100S er for satelitt, 7100TS er en kombo mottaker med både satelitt og digitalt bakkenett. I tillegg fins 7100C beregnet for kabelnettet. Alle 7100 modellene har mulighet for ekstern harddisk, enten via USB eller eSATA.

Vantage kommer snart (ifølge demselv i mai) med en ny HD mottaker. Vantage HD 8000 vil ha twin tuner, intern harddisk og USB-kontakt i front i tillegg til funksjonaliteten du har i 7100 modellen.

Edit: Jeg ser at Vantage også har HD 6000S. Min feil.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klokke feil.

Er de andre som har feil på klokke(går for sakte i stanbay)Fenomenet er kjent i utlandet men ifølge min innportør som jeg tror er ganske stor i norsk sammenheng så er jeg den eneste med denne feil registrert av han. Bytett til Hyro mens jeg hadde Vantage tuneren inne til rep og opplever att klokka går feil på denne og. Er jeg maksimal uheldig eller er de flere som har denne feil uten og være klar over dette. Klokka retter seg vær gang du slår den på men siden jeg har den stående oppå en annen tuner med klokke så ser en feilen veldig lett.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klokka på min går ca. 10 min feil i døgnet i standby. Har nå tatt det opp med maxsat.no.
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Låsing av bildet

Etter at jeg fikk byttet ut Vantage 7100S, som bare sluttet å virke i Mars, og fikk tilsendt en helt ny mottager, så stopper bildet opp, den låser seg, og jeg må slå den av, for å få den til å virke igjen. Sånn var ikke den forrige, den viste "kryptert kanal" iblant, men det var nok å bytte kanal, så funket det igjen. Men nå, så låser den totalt, 2-3 ganger pr. kveld, og da må jeg slå av, og slå på igjen, og da virker alt. Bruker ikke Viasat, kun CD, og i tillegg Sirius.Hotbird og Astra.... Låsingen har oppstått de siste to uker...:shock:

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active rstave sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Det er en dlp fil,orker ikke de filene får problemer med NDS kort,venter på hdp filer heller.De virker bedre på NDS.

Active rstave sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en hdp fil for Vantage.Vantage Firmware Download

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det ikke blir slutt på diskusjonene angående åpning av kanaler en ikke har betalt for, så sletter jeg hele tråden. Håper det er siste gang jeg er nødt til å moderere denne tråden nå!
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Active rstave sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Hvis det ikke blir slutt på diskusjonene angående åpning av kanaler en ikke har betalt for, så sletter jeg hele tråden. Håper det er siste gang jeg er nødt til å moderere denne tråden nå!
    Hvorfor ikke det er jo ikke piratkort det er snakk om

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener ikke å være vanskelig eller å kverulere, men jeg er ikke helt enig med deg. Det som har vært diskutert en del er å bruke patchet software for å kunne bruke vårt Viasat abonnement på denne mottakeren. Dette abonnementet betaler vi for på lik linje med andre Viasat kunder. Om mottakeren man bruker heter Strong eller Vantage (eller noe annet) skulle ikke bety noe.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig!

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå handlet ikke de siste innleggene om dette, og det vet du. Det handlet om å få tilgang til noe du ikke skulle hatt tilgang til. Vær så uenige dere bare vil, i dette tilfellet spiller det svært liten rolle. Modereringen kommer forøvrig etter påtrykk fra bransjen dere "prøver å lure".
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå handlet ikke de siste innleggene om dette, og det vet du. Det handlet om å få tilgang til noe du ikke skulle hatt tilgang til. Vær så uenige dere bare vil, i dette tilfellet spiller det svært liten rolle. Modereringen kommer forøvrig etter påtrykk fra bransjen dere "prøver å lure".
    Jeg forstår denne begrunnelsen, men jeg kan faktisk ikke huske hva de siste innleggene handlet om. Jeg går ut fra at du har fjernet dem. Var det om hvilke "snuskekanaler" som ble åpnet? I tilfelle det er disse innleggene du sikter til, så skal jeg la være å kommentere dette temaet i fremtiden. Hvis det ikke var det, så håper jeg du kan gi meg et hint om hva som ble diskutert og som var "over streken". Jeg vil selvfølgelig respektere de regler som gjelder.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problem med opptatte programmer

Hei,

Litt krise i heimen, har vært på reise over en uke og programmerte bl.a. to episoder av Frustrerte fruer for opptak til kona. Disse er tatt opp og ligger under opptak på USB-disken, men i motsetning til et par andre opptak fra samme periode, ligger det bare tre filer der. Ingen trp-fil, og de tre (av varierende størrelse, en på mange hundre MB) går ikke å spille av.

Er det noen som har opplevd dette, og i beste fall har en løsning? Eller vet hva det skyldes, slik at jeg kan unngå det i fremtiden?

BJ

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke meningen at den tar DivX??

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jaeger
    Er det ikke meningen at den tar DivX??
    Med siste firmware, så kjører den hvertfall Xvid. Har ikke testet DivX enda.

Side 24 av 89 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •