Den offisielle Vantage HD 7100 tråden - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 89 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 1771
    Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har problemer med lyden på noen få kanaler (bl. a. Cartoon Network). Får en blanding av norsk og svensk lyd. Høres nesten ut som det er norske stemme i ene kanalen og svensk stemme i andre. Andre som har samme problemet eller har en løsning?

Edit: Fant ut av det! Bruk pil venstre eller høyre for å velge.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Har problemer med lyden på noen få kanaler (bl. a. Cartoon Network). Får en blanding av norsk og svensk lyd. Høres nesten ut som det er norske stemme i ene kanalen og svensk stemme i andre. Andre som har samme problemet eller har en løsning?
    Trykk på lydspor og så justere til høyre eller venstre med piltastene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vantage 7000 - Ustabile signaler

Etter to måneder uten særlige problemer blir signalene ustabile. Når jeg slår tuneren på kan det ta flere minutter før den finner signaler. Nå har jeg signaler på C+, kun Vpolarisert men ikke på Sirius og thor Hpolarisert.

Kobler jeg opp med original C+ tuner og Viasattuner (ikke HD) har jeg perfekte signaler. Er feilen i Vantage boksen eller i antenneinstallasjonen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD kanalene er kodet

Har hatt Vantage 7100s et par dager nå, men får fortsatt ikke inn hd-kanalene som skulle være inkl.i familypakken. HDkanalene ligger i listen, men det står at de er kodet. Har tatt kanalsøk flere ganger, pluss latt dekoderen stå på TVNorge i minst 1.5 timer som det fåreslås i denne tråden, men det hjelper ikke.
    Forslag til hva jeg må gjøre mottas med stoor takk.

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viksfjord
    Har hatt Vantage 7100s et par dager nå, men får fortsatt ikke inn hd-kanalene som skulle være inkl.i familypakken. HDkanalene ligger i listen, men det står at de er kodet. Har tatt kanalsøk flere ganger, pluss latt dekoderen stå på TVNorge i minst 1.5 timer som det fåreslås i denne tråden, men det hjelper ikke.
    Forslag til hva jeg må gjøre mottas med stoor takk.
    Datoen for HD kanalene i Family og Entertain pakkene er 1.juni, men du kan ringe til CD kundeservice og spør om de kan åpne for dem i ditt abonnement allerede nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, trodde det var 1. April jeg, siden det var så mange her som hadde HDkanelene allerede.
    Men takker for raskt svar, får prøve å ringe dem i morgen.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare si at du allerede har en HD mottaker. Ingen vits å si at det er en Vantage mottaker hvis de ikke spør.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til meg sa en på teknisk i forrige uke at abbonenter med Family ikke hadde fått HD fordi det var ett teknisk problem og at datoen var 1 april . Dette bekreftet han også etter å ha pratet med noen høyere opp .

Nå skal vi se hvilket svar jeg får på en henvendelse over kontaktskjema før jeg trekker min endelige konklusjon .

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I forrige kundenytt fra CD stod det at datoen var 1.juni. Mulig at dette var en trykkfeil, men det var nå det som stod skrevet.

Det med teknisk problem høres rart ut. Jeg har Family abonnement, og jeg ringte til dem for litt over en uke siden og spurte om jeg kunne få HD-kanalene allerede nå. Så nå ser jeg på HD-kanalene på min Vantage 7100TS. :-D

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    Trykk på lydspor og så justere til høyre eller venstre med piltastene.
    Ser ikke ut som om den husker disse innstillingene mellom hver gang man slår den av og på. Er dette normalt?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte å kjøpe meg en vantage 7100s når jeg får hdtv (blir når jeg får igjen på skatten til sommeren).

Tenkte å bestille CD family pakken i nærmeste fremtid (lei av å kun ha nett-tv),men siden jeg vil ha hd kanalene "klare til bruk" må jeg bestille CD sin hdtv tuner?
    Vil gjerne slippe å betale mer enn jeg må, kjipt å betale 990spenn for en boks jeg skal se på sd sendingene fram til jeg får hdtv og en vantage.

Over til en annen ting:
    Er det eneste jeg trenger å gjøre når jeg får vantagen å koble den opp, oppdatere til siste firmware, sette inn CD kortet og konfigurere tuneren, så er alt good to go?
    Kjedelig hvis jeg må sette inn CD kortet i CD tuneren for å oppdater keys osv etter en stund.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Firmware 020500 er klar for nedlasting på Vantage sin hjemmeside.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har problem med å legge inn nye firmware. Eg får opp alt som er på minnepinnen, og kan bla i mappene osv, men når eg trykker OK så skjer det ingenting. Filene er i rett format, så det burde vell virke?

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Eg har problem med å legge inn nye firmware. Eg får opp alt som er på minnepinnen, og kan bla i mappene osv, men når eg trykker OK så skjer det ingenting. Filene er i rett format, så det burde vell virke?
    Du skal ikke trykke på OK. Du skal trykke på den knappen som har en tynn rød ring rundt seg. Litt Ovenfor OK-knappen.

Ellers så er en patchet firmware allerede klar, versjon 020501.hdp. Viasat-kanaler fungerer her greit med Viasat-kortet direkte i mottakeren. Ingen reboot-problemer så vidt jeg har sett.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Du skal ikke trykke på OK. Du skal trykke på den knappen som har en tynn rød ring rundt seg. Litt Ovenfor OK-knappen.

Ellers så er en patchet firmware allerede klar, versjon 020501.hdp. Viasat-kanaler fungerer her greit med Viasat-kortet direkte i mottakeren. Ingen reboot-problemer så vidt jeg har sett.
    aiaiai... da skjønner eg korfor eg ikkje fekk det til.... ops:

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må man konvertere filmene for å få sett på dem på ekstern harddisk?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jaeger
    Må man konvertere filmene for å få sett på dem på ekstern harddisk?
    Nei det trenger du ikke å tenke på

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg hadde dr1 og dr2 med ein gang eg fekk tuneren, men nå er dei blitt borte igjen. Andre som har opplevd dette?
    Har både viasat og cd
    Ellers topp tuner.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av elmer
    Nei det trenger du ikke å tenke på
    Hva er det som er galt da, da?? Leser ikke spilleren på Vantagen alle format?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Canal Digitals "hvetebrødsdager"

Sitat Opprinnelig postet av v-lar
    Eg hadde dr1 og dr2 med ein gang eg fekk tuneren, men nå er dei blitt borte igjen. Andre som har opplevd dette?
    Har både viasat og cd
    Ellers topp tuner.
    Hei!

Dette har ikke noe med tuneren å gjøre.

Alle nye kort fra Canal Digital gir deg tilgang til alt det er mulig å abbonere på i ca 18 dager. Deretter får du bare fram de kanalene du abonnerer på.

Du kan forøvrig abonnere på DR 1 og 2 for kr 189,-/mnd i tillegg til den pakka du har fra før. Det blir 2.268,- i året, det! (Til sammenligning betaler danskene DKK 2.190,-/år i "medielicens". )

Mvh
    Bjørn 8)

Side 22 av 89 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •