Den offisielle Vantage HD 7100 tråden - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 89 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 1771
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Ja for alle som har HD tuner og abonnemnet , du kan ikke se på høyoppløselig sending med CDC 5050 ( tuneren CD leverer med 1 krone kampanje pris ) .
    Vantage 7100 HD fungerer ihvertfall fint med CD sine HD kanaler .
    du må selfølgelg ha abonnment men du slepp å kjøpe denne dritt tuneren fra cd
    vi får berre vente å se

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

WD harddisk

Må si at etter oppgradering til 020101 så har WD 500gig hd fungert 100prosent
    Tuneren har også blitt stabil og bra, og etter at nye batterie ble satt inn i fjernkontrollen fungerer den bra også.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kort fra CD (Canal + Total men vurderer å oppgradere til Entertain når div. HD kanaler kommer i pakka fra 1 juni). Trenger jeg å kjøpe en CAM for CD-kortet eller det innebygd Conax CAM i Vantage 7100?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å bestille ein 2,5" disc på 250GB. Forstår eg det rett så trenger ikkje desse noke meir strøm enn det dei får gjennom tuneren? Gjelder det bare ved usb tilkopling, eller kan eg bruke esata koplinga? Hadde vore greit å sleppe enda ein strømledning bak der

Ifølge canal+ kundeservice så kommer alle HD kanalene på entertain og family fra 1.april. I dag er dei åpne for alle som har bestilt hd-tuner, etter 1. april så er den åpen for alle. Forstå det den som kan....
    Prøvte å få ho til å åpne dei for meg no, men det var ikkje aktuelt.

Du trenger ikkje cam på denne verken for CD eller Viasat, kun ein softwareoppdatering

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer denne jeg også. Er lei av CD sin elendige HD dekoder og har lyst til å prøve noe annnet for å se hvor mye bedre spesielt bildekvaliteten kan bli. Litt synd at den ikke kommer med innebygget harddisk, men det kommer kanskje?

Hvor høy er terskelen for å bruke en slik sak for en som ikke har peiling på dette feltet?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Hvor høy er terskelen for å bruke en slik sak for en som ikke har peiling på dette feltet?
    Lurte veldig på det eg òg før eg kjøpte, men det gjekk som ein lek Oppdateringa var veldig enkel, og menyene seie seg egentlig sjølv. Så eg er meget fornøyd! Minuset er mangel på harddisk og bare ein tuner. Plussene er alt annet

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Vurderer å bestille ein 2,5" disc på 250GB. Forstår eg det rett så trenger ikkje desse noke meir strøm enn det dei får gjennom tuneren? Gjelder det bare ved usb tilkopling, eller kan eg bruke esata koplinga? Hadde vore greit å sleppe enda ein strømledning bak der

Ifølge canal+ kundeservice så kommer alle HD kanalene på entertain og family fra 1.april. I dag er dei åpne for alle som har bestilt hd-tuner, etter 1. april så er den åpen for alle. Forstå det den som kan....

Du trenger ikkje cam på denne verken for CD eller Viasat, kun ein softwareoppdatering
    Bruker WD Passport ( 2,5" ) USB disk med min Vantage 7100 , fungerer som en drøm . Blir bare mer og mer fornøyd med mottakeren med hver dag som går :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis en kun bruker offisiel software fra Vantage trenger man ikke CAM for å bruke kortet fa CD da heller?
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Hvis en kun bruker offisiel software fra Vantage trenger man ikke CAM for å bruke kortet fa CD da heller?
    Med offisiel software så virker CD ja, men for å få Viasat så må ein bruke ein uoffisiel software. Sånn eg har forstått det så er det nett like, bare at den siste har ein tilleggspatch.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdaters CD-kortet eller må det settes i en annen godkjent tuner (har Force 536)?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Oppdaters CD-kortet eller må det settes i en annen godkjent tuner (har Force 536)?
    Kortet oppdateres i Vantage'n! :-D

Mvh
    Bjørn 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tittel i display

Har et snedig problem på min Vantage 7100S, det er at tuneren skifter navn selv i displayen. Har laget en favorittliste, og bruker den, men etter en stund, så skifter tuneren selv til tilsvarende program-navn, i original-listen. Kryptisk forklart, men dog.....:?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roarr
    Har et snedig problem på min Vantage 7100S, det er at tuneren skifter navn selv i displayen. Har laget en favorittliste, og bruker den, men etter en stund, så skifter tuneren selv til tilsvarende program-navn, i original-listen. Kryptisk forklart, men dog.....:?
    Har vore ute for det samme ein gang. Eg såg på TV2, men etter ei stund skifta teksten i displayet over til Viasat4. Men har som sagt bare skjedd ein gang..

Skjedde faktisk no òg... Ser på Viasat4, på displayet står det BBC food...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har eg kopla til ein 500GB harddisk til tuneren. Tuneren finner harddisken når eg kopler den til, og eg kommer inn på harddisken, men eg klarer ikkje ta opp på den. Korleis gjer eg dette? Er det noke eg må sette opp før det virker?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har tips om korleis eg tar opp?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ta opp

Hmm, er ikke helt sikker på at jeg forstår hva som ikke virker... Om disken er koplet til (beskjed om "Media Connected"), skal det bare være å trykke på Record. Slik virker det hvertfall hos meg!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fekk eg det til å virke... Hadde ikkje oppdatert tuneren til siste software.

Men har eit anna problem..... Eg får bare dei 2 neste programma på epg. Dette gjelder både på Viasat og CD. Dei første dagane så hadde eg full EPG på CD, og ut dagen på viasat, men dette forsvant for noken veker siden..

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Still den på Discovery Science i 30 sek så har du full EPG.

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fekk eg det til å virke... Hadde ikkje oppdatert tuneren til siste software.

Men har eit anna problem..... Eg får bare dei 2 neste programma på epg. Dette gjelder både på Viasat og CD. Dei første dagane så hadde eg full EPG på CD, og ut dagen på viasat, men dette forsvant for noken veker siden..
    Når du velger EPG , se under for alternativer : Du har valg for idag , neste dag med tilsvarende "farge kart" . Velg en av de og da får du hele dagens EPG og neste 2 dager . Dette er aktuelt for CD . Hos meg fungerer dette helt utmerket . :-D

Side 14 av 89 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •