Sky er stengt for utlandet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Sky er stengt for utlandet

Har idag fått mail fra min leverandør i England at Sky er under etterforskning av Ofcom og har valgt å stenge ned alle konti/kort som de tror er i bruk utenfor UK.Videre ser jeg at flere websider er stengt p.g.a dette.Det ser ut til at websiden til Skyeurocard fremdeles er åpen.Er det noe der ute som har handlet hos dem og fremdeles har full Skypakke gående? Gi tilbake melding på denne tråden om det. Jeg mistet alle Skykanalene på torsdag.La oss håpe på det beste.
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Har idag fått mail fra min leverandør i England at Sky er under etterforskning av Ofcom og har valgt å stenge ned alle konti/kort som de tror er i bruk utenfor UK.Videre ser jeg at flere websider er stengt p.g.a dette.Det ser ut til at websiden til Skyeurocard fremdeles er åpen.Er det noe der ute som har handlet hos dem og fremdeles har full Skypakke gående? Gi tilbake melding på denne tråden om det. Jeg mistet alle Skykanalene på torsdag.La oss håpe på det beste.
    Stølen
    Er det ingen der ute som kan bekrefte om de har Sky eller ei??
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sky virker helt fint. Har 2 abonnement som jeg har hat i mange år med trekk fra kredittkort til SKY.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av kaareola
    Sky virker helt fint. Har 2 abonnement som jeg har hat i mange år med trekk fra kredittkort til SKY.
    Takk for meget oppløftende melding.Jeg har bestillt nytt abb. fra Skyeurocard med trekk kreditkort fra Sky.Meldingen jeg fikk fra Insatinternational og samtidig nedstenging av deres webside forteller meg at det antagelig var noe totalt feil.Jeg har hatt Sky plus i mange år og har hatt HD-boxen siden juli 06 uten problemer,men nå er alt Sky dødt.Meget god melding,TAKK!
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av kaareola
    Jeg har skiftet leverandør og er påkoblet igjen.Hold dere unna Insatinternational dersom dere skal handle Sky.Det er tydeligvis de som var grunnen til nedstengingen av endel konti den siste tiden. De fikk heller ikke koblet meg på igjen ,selv om jeg hadde betalt for nye 4 måneder.
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Parabol

Hei stølen, vet du hva jeg skal gjøre jeg vil ha prabol, men jeg må feste den på balkongen min, får ikke lov til å ha den på veggen av styret..

hvor mye betaler du får sky kortet?
    takk for hjelpa.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •