Boks kode Viasat på Strong 8700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Boks kode Viasat på Strong 8700

Hei !

Har kjøpt meg en Strong 8700 for å slippe switching mellom CD og VIAsat tuner.
    Leste litt på forhånd og så noen problemer med CD kort. Jeg har et gammelt kort så dete fungerer bra.
    Imidlertid så får jeg beskjed om at jeg har feil bokskode på VIAsat på Strong.
    Er det noen måte å omgå, forandre løse dette på ?

Har søkt fram alle kanaler greit ser det ut som.
    Har et Viasat Gull etter binding og kjørte dette på en Pace.

Jon

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jons
    Hei !

Har kjøpt meg en Strong 8700 for å slippe switching mellom CD og VIAsat tuner.
    Leste litt på forhånd og så noen problemer med CD kort. Jeg har et gammelt kort så dete fungerer bra.
    Imidlertid så får jeg beskjed om at jeg har feil bokskode på VIAsat på Strong.
    Er det noen måte å omgå, forandre løse dette på ?

Har søkt fram alle kanaler greit ser det ut som.
    Har et Viasat Gull etter binding og kjørte dette på en Pace.

Jon
    Viasat må registrere kortet ditt mot den nye bokskoden. Da sender de ut signal slik at kortet fungerer i den nye mottageren din (dersom Strong ikke allerede er registrert på et annet Viasat kort).

Dette kan gjøres med "tast selv" telefon eller via Viasat's WEB sider hvor du oppgir kortnummer og boksnummer.

Dette er klippet fra Viasat - Your No 1. Entertainer - Bestill Digital TV her! - Kundeservice - Ny kunde :
    Hvorfor fungerer ikke min nye mottaker med mitt gamle kort?
    Parabolkortet er knyttet opp mot din gamle mottaker, og du må foreta et mottakerbytt. Dette gjør du enklest ved å ringe: 800 53 020, taste innvalg nr 3, og følge instruksene. Ha den nye mottakerens kontrollnummer (STB-id) og kortnummer klart. Du kan også bytte mottaker på abonnementet ditt ved å logge deg inn på min side på Viasat - Your No 1. Entertainer - Bestill Digital TV her! og velge aktivere abonnement.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •