Dreambox 7020si

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreambox 7020si

Jeg skal kjøpe denne tuneren for å få samlet viasat og canal digital på en tuner og sette opp kanalliste som jeg selv ønsker. Jeg sendte mail til gamerz.no da de hadde en kurant pris på denne tuneren og spurte om hva som skulle til for å få viasat og cd til å fungere på db. Men etter en måneed har jeg ikke fått noe svar, derfor spør jeg her. har lest om gemini image, er det et image man trenger for at viasat og cd skal fungere? Og hvordan gjør man det i praksis for at det skal virke? gamerz.no tilbyr å legge inn gemini for 300 kroner, men om det ikke er nødvendig så vil jeg ikke betale for dette om dere skjønner. Håper noen kan gi meg et svar på dette slik at jeg kan får det til å virke når tuneren kommer.

Newcomer Syltynn sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør du på 30 sekunder selv. Ikke nødvendig å betale noe til dem for det.
    Registrer deg på Digsat, der finner du allt du trenger:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legg inn Peter Pan, Gemini eller Nabilo når du har fått boksen i hus. Det er ikke vanskelig.

Det finnes en guide her på forumet - se også min kommentarpost:

http://avforum.no/forum/satellitt/54...-dreambox.html

Peter Pan imaget er veldig greit for nybegynnere ettersom den har alt ferdig oppsatt for å fungere med kortene fra CD og Viasat. Andre imager krever litt mer konfigurering for å dekode kanalene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •