Canal+ Sport HD billigst mulig

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal+ Sport HD billigst mulig

Frister veldig å få se Premier Leauge i HD neste sesong, så jeg snuser litt på alternativer for å få til dette.

Bruker i utgangspunktet kabel-tv med digital dekoder (CD), men det virker som det kan drøye lenge før HD ser dagens lys på den fronten, hvis ikke noen har noe annen info å komme med?

Jeg har også en parabol på taken som egentlig ikke er i bruk, men som jeg nesten må vurdere å blåse støvet av allikevel. På Canal Digital sine sider virker det ikke som det er mulig å få bestilt en HD tuner uten å måtte abonnere på Entertain, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Blir drøyt å betale 411,- pr mnd når jeg kun vil ha Canal+ Sport HD.

Finnes det noen andre (og billigere) løsninger for å få sett Premier Leauge i HD?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke sikker på når, men HD skal komme på kabel "til høsten" , skal man ta dette bokstavelig betyr det jo rundt september eller noe. Prisene er småkjipe enda ja..

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror canal digital kommer med hd på kabel til høsten, jeg har digital kort (som takler HD) for pc til kabeltv og det ligger allerede ute tester på alle HD kanaler som sendes over sattelite pluss svensk tv HD. dessverre er dem kodet og vanlig canal+ abonement dekoder ikke signalene.

Morten

Newcomer BeoMaster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Modedit: Cardsharing kan ikke diskuteres på AVForum. Det er pr definisjon det samme som tyveri.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av koveraasen
    Frister veldig å få se Premier Leauge i HD neste sesong, så jeg snuser litt på alternativer for å få til dette.

Bruker i utgangspunktet kabel-tv med digital dekoder (CD), men det virker som det kan drøye lenge før HD ser dagens lys på den fronten, hvis ikke noen har noe annen info å komme med?

Jeg har også en parabol på taken som egentlig ikke er i bruk, men som jeg nesten må vurdere å blåse støvet av allikevel. På Canal Digital sine sider virker det ikke som det er mulig å få bestilt en HD tuner uten å måtte abonnere på Entertain, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Blir drøyt å betale 411,- pr mnd når jeg kun vil ha Canal+ Sport HD.

Finnes det noen andre (og billigere) løsninger for å få sett Premier Leauge i HD?
    Hei. Jeg har ett Canal+ Total abbonement som koster 249 i mnd. Det var bare å bestille HD boksen til det abb. så fikk jeg alle HD kanalene med Canal+ Sport HD "gratis" i ett år. Tror faktisk dette tilbudet gikk ut 1.mai. Jeg er ganske sikker på at om du tar ett slikt abb. (Canal+ Total) så skal du ha mulighet til å bestille HD boksen med Canal+ Sport HD fordi Sportkanalene ligger i Canal+ Total pakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker ikke som det tilbudet eksisterer lenger, nei. Sendte en mail til kundeservice, og der fikk jeg bedskjed om at jeg ikke kunne få kjøpe en tuner fra de uten å binde meg til Entertain eller Family + HD-pakken i 12 mnd.

Hvis jeg ikke tar helt feil så betyr det at det faktisk ikke er mulig å få Canal+ Sport HD uten å betale masse ekstra for en ubrukelig pakke. Hvis jeg kjøper tuner fra et annet sted og abonnerer på Canal+ Sport HD så vil vel heller ikke det fungerer iom at kort og tuner må parres(?)

Virker nesten som CD faktisk har folk som jobber med å finne så vanskelig og kundefientlige løsninger som mulig.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av koveraasen
    Hvis jeg ikke tar helt feil så betyr det at det faktisk ikke er mulig å få Canal+ Sport HD uten å betale masse ekstra for en ubrukelig pakke. Hvis jeg kjøper tuner fra et annet sted og abonnerer på Canal+ Sport HD så vil vel heller ikke det fungerer iom at kort og tuner må parres(?)
    Virker nesten som CD faktisk har folk som jobber med å finne så vanskelig og kundefientlige løsninger som mulig.
    Nei, du må ha en godkjent CD HD tuner og ett abbonement for å få abb. på deres HD kanaler. Kortet derimot må ikke parres med tuneren, iallefall ikke ennå. Helt sykt at det skal være så vanskelig å få et HD abb. for folk som bare vil ha det og ikke resten av kanlene som prakkes på deg. Jeg har jo en HD tuner, men måtte pent bestille en fra de til 2000.-(som jeg ikke bruker) for å få tilgang til HD kanalene, men så fikk jeg jo disse gratis i ett år så det gikk jo opp i opp.
    Synes det var rart at du ikke kunne gjøre slik jeg sa. Jeg har jo ett Canal+ total abb. + HD kanalene, og må jo kunne forlenge det om ett år om jeg vil...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •