Canal + Total og HD-mottaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Canal + Total og HD-mottaker

Har Canal + Total i dag. Ser at Canal + Film HD er med i den pakka. Er det slik at jeg kan kjøpe en HD-mottaker som f. eks. Pace DS-810XE mpeg4 og automatisk få tilgang til kanalen med det kortet jeg har i dag? Har en Force 536 og kort uten pairing nå.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Har Canal + Total i dag. Ser at Canal + Film HD er med i den pakka. Er det slik at jeg kan kjøpe en HD-mottaker som f. eks. Pace DS-810XE mpeg4 og automatisk få tilgang til kanalen med det kortet jeg har i dag? Har en Force 536 og kort uten pairing nå.
    Du kan sannsynligvis motta de kanalene kortet åpner i dag (med en Conax CAM). Kortet ditt åpner sannsynligvis ikke for Canal+ FILM HD.
    Jeg tror CD oppdaterer kortet ditt med Canal + Film HD i det øyeblikket du kjøper en godkjent HD mottager.

Kortet du bruker i Force 536 vil sannsynligvis fungere i Pace DS-810XE med Conax CAM. Pace er ikke på høyde med Force 536 men fordelen er at oppskalering på HD utganger (HDMI & komponent) gjør at bildet kan se litt bedre ut på en HD ready skjerm.

Humax HDCI-2000 og Topfield 7700 er sannsynligvis bedre alternativer enn Pace selv om de ikke er på høyde med funksjonene i Force'n.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer at Canal+ sender en HD kanal i den pakka, dette er en MPG2 kanal, som de har sendt i over 1,5 år hvis jeg ikke husker feil. Det sendes kun på kveldstid på denne kanalen. Og det er vel begrenset til film og serier.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Ja, det gikk iallefall for meg. Har en Humax HDCI-2000 og jeg fikk da inn Canal + Film HD med det gamle CD kortet mitt og Canal + Total. Ingen av de andre HD kanalene var tilgjengelige, så jeg måtte bestille meg HD mottakeren fordi jeg ville ha resten av HD kanalene også, særlig sport HD. Fikk HD boksen og nytt kort som heldigvis også funker i Humax'en:-). (Med Conax, T-Rex, e.l. cam selvfølgelig.)

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kay
    Det stemmer at Canal+ sender en HD kanal i den pakka, dette er en MPG2 kanal, som de har sendt i over 1,5 år hvis jeg ikke husker feil. Det sendes kun på kveldstid på denne kanalen. Og det er vel begrenset til film og serier.
    Sendes også i MPEG-4.
    11421 H
    DVB-S2 - 8PSK
    MPEG-4/HD
    25000-2/3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •