CanalPlus Sport HD - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 120
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men en ting jeg Lurer på hva koster Canalplus sport HD?
    jeg har hatt canal+ total + digitalt kabel

Cd sier jeg skal betale 100 spenn ekstra for sport HD
    dette lukter Svidd Om jeg skal dra til Cd med Hekkeseks sp ska jeg så Gjøre :O

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Men en ting jeg Lurer på hva koster Canalplus sport HD?
    jeg har hatt canal+ total + digitalt kabel

Cd sier jeg skal betale 100 spenn ekstra for sport HD
    dette lukter Svidd Om jeg skal dra til Cd med Hekkeseks sp ska jeg så Gjøre :O

Canal+Sport HD via parabol inngår nå i CANAL+Total(kr.259/md) ,Canal+Sport(kr.239/md) eller Canal Digtial Entertain(kr.439/md) abbonementet ( antar det er likt for kabel) .

Tidligere var det slik at HD kanalene var gratis det første året etter at man skaffet HD mottager men at HD pakken kostet kr. 99 pr. måned etter 12 måneder ( hvertfall via parabol...). Det samme med Canal+Sport HD. Dvs. at alle HD kanalene kostet kr.198 ekstra pr. måned etter 12 måneder. For CD parabol ble dette endret i Juli i år slik at Canal+Sport HD er inkludert i C+Total ,C+Sport & Entertain pakkene.

Siden du har CANAL+Total abbonement så kan det være noe kluss med fakturaen (pga. endringen i Juli). Du bør du ringe til CD så bør de kunne ordne det slik at du får en av de tre abbonementstypene som inkluderer CANAL+SPORT HD uten ekstra kostnad.

Dette er klippet fra HDTV i kabel-nett - Canal Digital NO
    HD-kanaler

Disse kanalene er tilgjengelig i Digital grunnpakke: Discovery HD, Eurosport HD, SVT HD, National Geographic HD og TVNORGE HD. Canal+ Film HD og Canal+ Sport HD er tilgjengelig i Canal+ Film, Sport og Total. Er du kabel-tv-kunde og kabelnettet der du bor er oppgradert, trenger du kun en HD-dekoder for å kunne få et godt HDTV-tilbud fra Canal Digital.

Det er sannsynligvis bare et automatisk faktureringssystem som ikke har fanget opp endringen i abbonementspakkene.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De sier akkurat det som passeer dem hos Cd de kan Kaste seg!
    får jo ikke sport HD i hd pakken, jeg spurte om jeg kunne ha den uten canal+ :§
    Juli vi er jo i Oktober HAllO det holder bare ikke har familepakken burde Holde det.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det atår jo at man må ha can+ sport eller total
    Canal+ Sport HD - Canal Digital NO

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det atår jo at man må ha can+ sport eller total
    Canal+ Sport HD - Canal Digital NO
    Og siden du har Canal+ Total så burde du ikke skulle betale kr.99 ekstra pr. måned. Har du ikke Canal+Total eller Canal+Sport abbonement så er det antagelig en helt annen sak men du skriver jo at du allerede har Canal+ total abbonement.

Dersom du ikke har Canal+Total (eller Canal+Sport) abbonement så kan det være at det er mulig å abbonere på CANAL+SPORT HD til kr. 99 pr måned (da er antagelig helt riktig at du skal betale kr.99 pr. måned for Canal+Sport HD).

Canal+Sport HD har aldri vært en del av Family pakken...
    Er du sikker på at det ikke er HD kanalene som er ført på fakturaen ?
    HDTV - Canal Digital NO

Var jeg deg så ville jeg ringt CD i morgen så oppklarer de forhåpentlig saken.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei går ikke ann å abbonere bare på canalsport hd
    snakket med cd. hd pakkene er kansje med hvis man har vanal canal+ da ..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD pakken eksisterer ikke lenger. Alle HD kanaler er inkludert i henholdsvis family for parabol
    og grunnpakken for kabel. HD kanalene fra canal+ (film og sport) er i egne pakker.

Men jeg har et spørsmål;
    Er det noe regel for hvilke kamper som vises i HD?
    Jeg trodde det var slik at 13.45 kampen på lørdag i tillegg til 14.30 og 17.00
    kampene på søndag var relativt bankers i HD. Men til søndag vises ikke
    West-Ham-Arsenal kl.1700 i HD. Har det noe med utstyret på Upton Park å
    gjøre?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det samme lurer jeg på. Hvorfor i all verden sender de ikke alltid en HD kamp samtidig som SD sendinger? De har jo rettighetene, Sky produserer vel alle Premier League kamper i HD så de burde ha materialet. Eller har jeg feil?
    Likevel så opplever jeg at HD kanalen ikke sender mens det går live kamp på Sport 1 eller 2.
    Det er jo helt meningsløst å bare sende pausebilde når det går kamper... få det ut på HD kanalen!!!!

/C

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD kanalen sender bare noen få PL kamper, føler meg litt lurt av dette oppstyret til canal+ om kamper i hd. Det går jo flere kamper fra svenske serien en fra PL, og hvor intressant er allsvenskan.....

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Casle
    Det samme lurer jeg på. Hvorfor i all verden sender de ikke alltid en HD kamp samtidig som SD sendinger? De har jo rettighetene, Sky produserer vel alle Premier League kamper i HD så de burde ha materialet. Eller har jeg feil?
    Likevel så opplever jeg at HD kanalen ikke sender mens det går live kamp på Sport 1 eller 2.
    Det er jo helt meningsløst å bare sende pausebilde når det går kamper... få det ut på HD kanalen!!!!

/C

Canal+Sport HD sender stort sett de samme live kampene som Sky Sport HD men førstkommende søndag stemmer det ikke helt siden Canal+Sport HD har valgt å sende en Premier league og en allsvenskan kamp direkte. Den andre premier league kampen Sky Sport HD sender live kl. 17 sendes i opptak kl. 19:10 på Canal+Sport HD.

Hadde Sky hatt rettighetene til alle Premier League kampene så hadde sikkert flere kamper blitt vist i HD. Problemet er at Sky ikke har alle kampene.... Setanta Sport har noen og de sender utelukkende SD...

Husk også på at kampene som spilles kl. 16 på Lørdag aldri sendes på TV i England.

Jeg tror ikke alle kampene vi bli sendt i HD før Premier League evt. bestemmer seg for å selge HD signal for alle Premier League kampene. UEFA gjorde dette med fotball EM hvor alle kampene ble produsert i HD.

Denne siden viser hvem som sender hvilken kamper
    *** L.J.s LIVE Sport on Satellite TV. Live Soccer on TV. Live Football on Saetllite TV.

Denne helgen sender Setanta Sport en Premier League kamp kl. 18:30 på Lørdag. Ergo er det ikke HD signal fra denne kampen (den vises heller ikke på Canal+Sport HD).

kl. 13 på Lørdag sender Canal+sport SD Everton- Man utd. Det ser ikke ut som denne sendes på TV i England (antagelig fordi det er live kamp på tv 13:45).

13:45 på Lørdag sender Sky Sport HD kampen Sunderland-Newcastle. Da gjør også Canal+Sport HD det samme.
    CANAL+ Grids > Grids

Canal+ Sport HD sender Chelsea-Liverpool søndag 26 Oktober. Dette er også en Sky Sport HD kamp. Sky Sport HD sender også West Ham-Arenal men denne får ikke Canal + Sport HD sendt direkte siden de sender live allsvenskan. Canal+Sport HD sender derfor West Ham-Arenal i opptak 19:10.

Canal+Sport HD er tilgjengelig i hele Skandinavia og akkurat nå har de trolig prioritert at Svenskene skal få se hovedkampen fra allsvenskan direkte på HD kanalen . Innspurten i allsvenskan er antagelig mye mer spennende for Svenskene enn
    Premier League er i øyeblikket ( og det er tross alt nesten like mange Svensker som det er Dansker og Nordmenn til sammen...).

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det er de j..la svenskene sin skyld

Du kan jo se på det på en annen måte... det er like mange Nordmennn og Dansker tilsammen som det er Svensker. Dermed burde ikke hva Svenskene er intr. ha større betydelse... I tillegg kan du antageligvis telle på en hånd antallet Nordmenn og Dansker som foretrekker Allsvenskan over PL mens det faktisk finnes Svensker som liker PL bedre enn Allsvenskan...
    Summa summarum, send PL i HD!

Og for guds skyld ikke Svensk hockey da :-? Jeg har ikke kjøpt HD mottaker for å se en gjeng tannløse grobianer gå på skøyter mens trenere med snusleppe, høyhalset genser og tresko står og skriker fra benken...

/C

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Canal+Sport HD sender stort sett de samme live kampene som Sky Sport HD men førstkommende søndag stemmer det ikke helt siden Canal+Sport HD har valgt å sende en Premier league og en allsvenskan kamp direkte. Den andre premier league kampen Sky Sport HD sender live kl. 17 sendes i opptak kl. 19:10 på Canal+Sport HD.

Hadde Sky hatt rettighetene til alle Premier League kampene så hadde sikkert flere kamper blitt vist i HD. Problemet er at Sky ikke har alle kampene.... Setanta Sport har noen og de sender utelukkende SD...

Husk også på at kampene som spilles kl. 16 på Lørdag aldri sendes på TV i England.

Jeg tror ikke alle kampene vi bli sendt i HD før Premier League evt. bestemmer seg for å selge HD signal for alle Premier League kampene. UEFA gjorde dette med fotball EM hvor alle kampene ble produsert i HD.

Denne siden viser hvem som sender hvilken kamper
    *** L.J.s LIVE Sport on Satellite TV. Live Soccer on TV. Live Football on Saetllite TV.

Denne helgen sender Setanta Sport en Premier League kamp kl. 18:30 på Lørdag. Ergo er det ikke HD signal fra denne kampen (den vises heller ikke på Canal+Sport HD).

kl. 13 på Lørdag sender Canal+sport SD Everton- Man utd. Det ser ikke ut som denne sendes på TV i England (antagelig fordi det er live kamp på tv 13:45).

13:45 på Lørdag sender Sky Sport HD kampen Sunderland-Newcastle. Da gjør også Canal+Sport HD det samme.
    CANAL+ Grids > Grids

Canal+ Sport HD sender Chelsea-Liverpool søndag 26 Oktober. Dette er også en Sky Sport HD kamp. Sky Sport HD sender også West Ham-Arenal men denne får ikke Canal + Sport HD sendt direkte siden de sender live allsvenskan. Canal+Sport HD sender derfor West Ham-Arenal i opptak 19:10.

Canal+Sport HD er tilgjengelig i hele Skandinavia og akkurat nå har de trolig prioritert at Svenskene skal få se hovedkampen fra allsvenskan direkte på HD kanalen . Innspurten i allsvenskan er antagelig mye mer spennende for Svenskene enn
    Premier League er i øyeblikket ( og det er tross alt nesten like mange Svensker som det er Dansker og Nordmenn til sammen...).
    Takk for utfyllende svar! Det ga en klarhet i saken. Får håpe at Setanta Sports
    lanserer en HD kanal snart. Eller at HD rettigheter selges for seg, som du nevner. Ser at neste uke blir det fire kamper i hd. Det er jo i det minste en start.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Talentløst at ikke hele Premier League vises i HD
    det er tross alt den største og råeste Liga

hvor mange kamper sender sport hd om dagen Bobben pr mnd.?
    vet du når de skal sende dem med 5.1 lyd?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skikkelig "Talentløst" ja *ironi*

aner du hvor mye et skikkelig HD kamera koster eller? neppe......

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, PL mangler antagelig penger til hd kameraer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja men de kan sende i bedre kvalitet enn de gjør nå
    det ligner på Video bør klare å sende digitalt med hdmi.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scottish Media Group ta kontakt med dem siden det er de som står for opptak for setanta..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet hvordan jeg får Høyere lyd på fotballen på sport + og HD evt mere Brus , brøl?
    vet ikke hvor jeg skulle legge denne evt korriger meg.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet hvordan jeg får Høyere lyd på fotballen på sport + og HD evt mere Brus , brøl?
    Vri volumknotten med klokka...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    skikkelig "Talentløst" ja *ironi*

aner du hvor mye et skikkelig HD kamera koster eller? neppe......

veldig lite penger i omløp i Premier league også.

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •