CanalPlus Sport HD - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 120
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Bolton Liverpool HD

Fuck setanta sports de burde informert oss om dette hvis Hd kampene utgår vil vi vite
    det er slemt at vi ikke får denne kampen med kun 2 kamper i hd i uka-

Noen som fikk se liverpool Bolton i Hd i dag?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noppe
    Poenget mitt er at Sentanta-kampen på søndag går i High Definition på Canal+. Ergo kan ikke det at Setanta produserer kampene være forklaringen på hvorfor vi ofte ikke får se flere HD-kamper fra Premier League. Hva er da forklaringen?
    Iikke trekk så bastante konklusjoner da. Jo, det stemmer at det kun er Sky som produserer HD. Og det stemmer at C+ Sport HD sender alt som Sky produserer i HD. Bolton - Liverpool er dessverre flyttet fra Sky til Setanta. Det kan jo ikke C+ noe for. Og det er veldig synd for oss som går glipp av en HD sending. Jeg håper også at vi får alt av sport, og alt annet for den del, i HD. Vi får garantert mer HD etterhvert.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Olem oki takk varmer dette, håper det men vi må stå opp folkens Hd vil vi ha..
    Jeg er så lei at europa alltid skal henge etter Usa og japan, europa har jo en del Hd, Norge, bor i vikingtiden

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har "bare" den vanlige digital boksen fra Canal Digital, men skriver her for det.
    ALLE kamper fra Setanta er myyye dårligere enn Sky Sport sine.
    Jeg merker hvertfall stor forskjell på det på min Pioneer 507...:evil:

Så jeg håper canal+ eller Sky sports ikke selger sine kamper/rettigheter til Setanta mer..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Re hd

jepp la oss håpe det har det samme som deg , skay sports skal starte opp 3 nye HD kanaler håper Premier league blir en del av de

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1

Så jeg håper canal+ eller Sky sports ikke selger sine kamper/rettigheter til Setanta mer..
    Jeg tror muligens du har misforstått litt. Det er Premier League som har solgt 46 kamper pr. sesong til Setanta Sports (det er ikke Sky eller Canal+ som har solgt noe til Setanta). Premier League selger rettighetene direkte til forskjellige
    tv selskaper (som regel til høystbydende). TV selskapene kjøper retten til å sende et ferdigprodusert signal. Sky produserer naturlig nok i HD siden kampene skal sendes på Sky Sports HD.

Det er vært et EU krav at Sky ikke skulle få kjøpe rettighetene til alle Premier League kampene. Det har hatt den uheldige konsekvensen at vi får se noe mindre HDTV kamper i helgene men det dukker av og til opp noen midtuke kamper.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med en - 1 - HD kamp i helgen (Everton - Portsmouth) er ihvertfall ikke C+ Sport HD mye å rope hurra for per i dag. Jeg er ikke villig til å betale ekstra for dette (om de skulle våge å be om det).

Har skikkelig hodepine nå om jeg skal kjøpe den nye HD PVRen fra C+ og binde meg for nye 12 måneder eller om jeg skal benytte anledningen til å redusere C+ abonnementet mitt.

På film er Apple TV et bedre tilbud siden jeg kan bestemme hvilke filmer jeg ser og når. Ikke flere halve filmer. :-D

På sport holder det med ordinær sport selv om det betyr at jeg mister Sport HD. Dersom progamtilbudet blir bedre kan jeg alltids revurdere.

Har imidlertid lyst på PVR, men det blir for dumt ikke å kjøpe HD PVRen hvis jeg nå først skal bytte mottaker. Hvis jeg hadde en SD PVR ville jeg ikke brydd meg om HD før tilbudet blir bedre. Tror jeg. Æsj, hva skal jeg gjøre??

Det er jo et poeng å stemme med føttene ...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Med en - 1 - HD kamp i helgen (Everton - Portsmouth) er ihvertfall ikke C+ Sport HD mye å rope hurra for per i dag. Jeg er ikke villig til å betale ekstra for dette (om de skulle våge å be om det).

Har skikkelig hodepine nå om jeg skal kjøpe den nye HD PVRen fra C+ og binde meg for nye 12 måneder eller om jeg skal benytte anledningen til å redusere C+ abonnementet mitt.

På film er Apple TV et bedre tilbud siden jeg kan bestemme hvilke filmer jeg ser og når. Ikke flere halve filmer. :-D

På sport holder det med ordinær sport selv om det betyr at jeg mister Sport HD. Dersom progamtilbudet blir bedre kan jeg alltids revurdere.

Har imidlertid lyst på PVR, men det blir for dumt ikke å kjøpe HD PVRen hvis jeg nå først skal bytte mottaker. Hvis jeg hadde en SD PVR ville jeg ikke brydd meg om HD før tilbudet blir bedre. Tror jeg. Æsj, hva skal jeg gjøre??

Det er jo et poeng å stemme med føttene ...
    Jeg ser at du bor i Tysvær og dermed burde ha store muligheter å få inn Sky.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så klarte jeg ikke stå imot denne gangen heller. Ny Canal Digital HD PVR er bestilt. Jeg er lett å lure.

Hørte forresten en reklamesnutt på radio i dag der CD reklamerte med både EM og OL i HD. Det første var gammelt nytt, men OL har jeg ikke hørt før.

Fyren på telefonen var grei og hyggelig, men hadde ikke peil på "Premier League i HD"-problemet.

Hva er trikset for å få seg Sky-abonnement, forresten? Har ingen kompiser i England ...

Paul

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I helgen spiller Chelsea, Arsenal og Liverpool kamper på lørdagen. Ikke en eneste av disse sendes i HD av Canal Digital.

Istedet kan vi "fryde" oss over "SM Slutspelet Frølunda - Færjestad". Finn fram pils og potetgull, folkens!

Så vidt jeg kan se sendes bare Arsenals kamp på Setanta. Hva med resten?

Igjen, ikke minst ut fra hva CD faktisk viser på lørdag, kryper den ugne følelsen av at søta bror har kontrollen med hva som sendes i Canal Digitals såkalte "Premier League HD-kanal" ...

Fortsatt hevder CD på sin hjemmeside at de sender 4 kamper i HD hver helg og det er ikke mange uker siden det ble sagt at "alle storkampene sendes i HD" fra studio.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det opprettet en underskriftskampanje for mer Premier League fotball i HD på Canal Digital:

Mer Premier League i HD på Canal Digital! - Underskriftskampanje

Spre det rundt!

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I helgen spiller Chelsea, Arsenal og Liverpool kamper på lørdagen. Ikke en eneste av disse sendes i HD av Canal Digital.

Så vidt jeg kan se sendes bare Arsenals kamp på Setanta. Hva med resten?
    Vel det er ganske enkelt. Det er kun Sky som produserer kamper i HD. Chelsea og Liverpool kampen har avspark kl. 16 på Lørdag. Disse kampene blir ikke en gang sendt live i SD på Engelsk TV.

Arsenal kampen har avspark kl. 18:15 på Lørdag og siden det er Setanta som sender denne kampen så er det ikke HD produksjon. Skulle selvfølgelig ønsket at det ikke var slik men det er en annen sak....

Vi har et bedre TV tilbud fra Premier League i Norge i forhold til det de har i England . Vi kan se alle kampene som sendes i SD&HD på Engelsk TV og i tillegg ser vi flere kamper live på Lørdag kl. 16 (selv om det er SD...).

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da er det opprettet en underskriftskampanje for mer Premier League fotball i HD på Canal Digital:

Mer Premier League i HD på Canal Digital! - Underskriftskampanje

Spre det rundt!
    Jeg skriver under på det.Ikveld har jeg sett Inter-Liverpool i HD.Dersom dette er produsert av italiensk TV så er det bare å gratulere med noe av de beste bildene vi noen gang har sett på HD.Fantastisk!!!
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Viasat er høyt på banen med nyheten om at OL skal gå i HD på Viasat i et samarbeid med NRK. Betyr det at Canal Digital ikke skal sende OL i HD likevel? Til tross for radioannonseringen ... eller var det noe jeg bare drømte?

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Viasat er høyt på banen med nyheten om at OL skal gå i HD på Viasat i et samarbeid med NRK. Betyr det at Canal Digital ikke skal sende OL i HD likevel? Til tross for radioannonseringen ... eller var det noe jeg bare drømte?
    Det blir nok OL i HD døgnet rundt både på Viasat og Canal Digital.

Canal Digital skal starte å sende Eurosport HD fra 25 Mai. Eurosport HD skal også sende Tour de France i HD.

Dagens it - OL gir hd-krig
    Tour de France i HD-kvalitet

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Vel det er ganske enkelt. Det er kun Sky som produserer kamper i HD. Chelsea og Liverpool kampen har avspark kl. 16 på Lørdag. Disse kampene blir ikke en gang sendt live i SD på Engelsk TV.

Arsenal kampen har avspark kl. 18:15 på Lørdag og siden det er Setanta som sender denne kampen så er det ikke HD produksjon. Skulle selvfølgelig ønsket at det ikke var slik men det er en annen sak....

Vi har et bedre TV tilbud fra Premier League i Norge i forhold til det de har i England . Vi kan se alle kampene som sendes i SD&HD på Engelsk TV og i tillegg ser vi flere kamper live på Lørdag kl. 16 (selv om det er SD...).
    Sitat fra Canal+:

"Inntil 3 kamper fra hver runde i Premier League vil vises direkte på CANAL+ Sport HD. Lørdag vil formiddagskampen kl. 13.45, og søndag kl. 14.45 og kl. 17.00 vises i HD-kvalitet."

Dette kundeløftet leverer de ikke på pr. i dag.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat fra Canal+:

"Inntil 3 kamper fra hver runde i Premier League vil vises direkte på CANAL+ Sport HD. Lørdag vil formiddagskampen kl. 13.45, og søndag kl. 14.45 og kl. 17.00 vises i HD-kvalitet."

Dette kundeløftet leverer de ikke på pr. i dag.
    Teksten sier bare at det vises inntil 3 kamper fra hver runde- ikke at det alltid sendes 3 kamper fra hver runde. Den andre setningen gjør det riktignok litt mer forvirrende siden det ikke er kamper med avspark Søndag kl. 14:45 Det må vel være 14:30 de egentlig mener.

Det er jo kampen med avspark 13:45 på Lørdag og 14:30&17:00 på Søndag som normalt sett vises dersom det spilles kamp på disse tidspunktene. Det er vel bare kampen Søndag 2 Mars kl. 14:30 som ikke er vist
    på Canal+Sport HD ?

Ser nå at Sky Sports HD viste Queens Park Rangers - Stoke fra Championship i HD i stedet for den vanlige Premer League HD kampen søndag 2 Mars.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onsdag 19 Mars kl. 21 ble Man. U- Bolton vist live på Canal+Sport HD. Dette var også en Sky Sports HD kamp. Man mister noen kamper i helgene men det dukker i stedet opp midtuke kamper.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Onsdag 19 Mars kl. 21 ble Man. U- Bolton vist live på Canal+Sport HD. Dette var også en Sky Sports HD kamp. Man mister noen kamper i helgene men det dukker i stedet opp midtuke kamper.
    Bare så synd en ble sittende å se på denne i stedet for Spurs - Chelsea.. ;-)

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Bare så synd en ble sittende å se på denne i stedet for Spurs - Chelsea.. ;-)
    Kunne ikke bli mer enig :wink:
    Det var jo en klassiker !

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •