Mangler Canal+ Sport 2 og Film 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mangler Canal+ Sport 2 og Film 3

Har CD Entertainment pakke. Bruker Topfield PVR 4000 (meget fornøyd). Kunne aldri fått fram Canal+ Sport 2 og Film 3! Ved kanalsøking (THOR) får jeg 160 kanaler. Har veldig god signalstyrke på de kanalene som jeg har per i dag men bor ved siden av skog! Hva er årsaken til at jeg ikke får fram de 2 kanalene?
    Takk på forhånd!:-D

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaxGoos
    Har CD Entertainment pakke. Bruker Topfield PVR 4000 (meget fornøyd). Kunne aldri fått fram Canal+ Sport 2 og Film 3! Ved kanalsøking (THOR) får jeg 160 kanaler. Har veldig god signalstyrke på de kanalene som jeg har per i dag men bor ved siden av skog! Hva er årsaken til at jeg ikke får fram de 2 kanalene?
    Takk på forhånd!:-D
    Gå på en Canal Digital kanal (f.eks. TV2) og kjøre gjennom guiden på
    http://www.canaldigital.no/templates...ep____8738.asp

Hvis det er mulig å søke en enkelt transponder så kan du forsøke å søke inn 11261H SR=24500 FEC=7/8.

Problemet er sannsynligvis at frekvensen 11261H ikke ligger "hardkodet" i TF4000 software. Da bør guiden til Canal Digital fungere siden den viser hvordan nettverkssøk skal gjøres.

Du skal også være klar over at kanaler som bare har endret navn ikke legges til i kanallisten på nytt. Derfor er det mulig at du allerede har Canal+Sport2 i kanallisten med navnet C MORE FILM 2.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Gå på en Canal Digital kanal (f.eks. TV2) og kjøre gjennom guiden på
    http://www.canaldigital.no/templates...ep____8738.asp

Hvis det er mulig å søke en enkelt transponder så kan du forsøke å søke inn 11261H SR=24500 FEC=7/8.

Problemet er sannsynligvis at frekvensen 11261H ikke ligger "hardkodet" i TF4000 software. Da bør guiden til Canal Digital fungere siden den viser hvordan nettverkssøk skal gjøres.

Du skal også være klar over at kanaler som bare har endret navn ikke legges til i kanallisten på nytt. Derfor er det mulig at du allerede har Canal+Sport2 i kanallisten med navnet C MORE FILM 2.
    BINGO!
    Bare prøvde "nettverksøk" og fikk over 200 kanaler, blannet annet SPORT 2, FILM 3! Til og med HD CD, HD receiveren mangler :-(.......
    TAKK BOBBEN1 !!!!!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •