Redningen? NY HD-tuner fra Force - Digicorder - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den ligger ute for forhåndssalg i Tyskland, levering i juni/juli. Pris fra 569 Euro

TechniSat DigiCorder HD-S2-160 digitale Sat-Receiver Preisvergleich - Preise bei idealo.de

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ligger ute for forhåndssalg i Tyskland, levering i juni/juli. Pris fra 569 Euro
    Bra, da er det nok ikke så lenge før den kommer til Norge også.

PS. Et ønske til dere som har innvirkning på konstruksjonen av disse tunerne:
    Jeg hadde ønsket meg et større Tekst-TV-minne. De siste Force-tunerene her i Norden hadde hhv. 5000 og 6000 siders minne, praktisk talt ingen ventetid, som var særdeles flott for oss som bruker Tekst-TV som "avis". Hadde ikke det vært fint å få inkorporert også dette i de nye produktene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Fikk en tilbakemelding fra min lokale forhandler at denne tuneren i verste fall ikke ville virke mot Canal Digital. Fra 2008 er det kun "godkjente mottakere/HD mottakere" fra Canal Digital som gjelder. Noen som kjenner mer til denne problemstillingen? Må vi kjøpe den kjipe tuneren som C.D. tilbyr sine kunder for å nyte HD sendinger via parabol??

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vi kjøpe den kjipe tuneren som C.D. tilbyr sine kunder for å nyte HD sendinger via parabol??
    Tja, i så fall blir det ingen HD-tuner for min del. Bildet på eksisterenede force-tunere er allerede glimrende (selv med "kun" 576i). Vi får vel avvente og se om Canal Digital tar til fornuften.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av atletico
    Fikk en tilbakemelding fra min lokale forhandler at denne tuneren i verste fall ikke ville virke mot Canal Digital. Fra 2008 er det kun "godkjente mottakere/HD mottakere" fra Canal Digital som gjelder. Noen som kjenner mer til denne problemstillingen? Må vi kjøpe den kjipe tuneren som C.D. tilbyr sine kunder for å nyte HD sendinger via parabol??
    Din forhandler har rett.Jeg har fulgt denne håpløse diskusjonen en tid og stiller meg følgende spørsmål? Er det noen av dere som har sjekket fakta eller er det noe dere ønsker å tro???! CD kommer til å stenge ALLE ikke godkjente tunere for bruk mot deres sendinger.Det er bare tull å holde denne diskusjonen
    igang.Jeg har 2 stk.HD-tunere fra CD som virker ok for meg.De er satt opp i 720p og gir et greit bilde både på Pioneer plasma og prosjektoren.Jeg skal allikevel si at dersom jeg sammenligner med SkyHD-boxen som jeg også har, så er kvaliteten på tuneren noe høyere på Sky.NB! Sky er like lukket for ikke godkjente tunere som CD er,ja faktisk enda verre....!
    Stølen

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •