Skuffet over Canal Digital HD tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skuffet over Canal Digital HD tuner

Jeg må si jeg er dypt skuffet over den HD tuneren canal digital har sendt ut. Mulig at jeg er bortskjemt, siden jeg har Force fra før.

Så nå ser jeg kun på HD kanalene med CD HD tuneren, så bruker jeg min Force 1140 serie tuner til alle de andre kanalene.

Jeg har vært i kontakt med Technisat Force ( som det nå heter ), og de vil komme med en HD tuner i juni 2007. Den heter Techinsat Digicorder HD S2 med 160 Gb hardisk og dual tuner.

Jeg har produktdatabladet hvis det er noen som vil ha det på mail.

( kopirerte dette innlegget mitt fra en annen tråd ):-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener selv at brukervennligheten / UI'en på denne HD tuneren er elendig, samt at kanalskiftene er noe trege. Men nå er jeg ikke vant me noe annet enn CD tunere Er det andre ting du mener er dårlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dab0ne
    Mener selv at brukervennligheten / UI'en på denne HD tuneren er elendig, samt at kanalskiftene er noe trege. Men nå er jeg ikke vant me noe annet enn CD tunere Er det andre ting du mener er dårlig?
    Har du vært vant med Force, og går over til CD tuner...så vil du se og oppleve mange ting som er lavmål.

Når du bruker "info" fungsjonen så er må du "bla" på piltastene i tillegg for å få mere info, det er ingen EPG ( kommer visst etterhvert...men, å klare å selge en tuner som ikke har det ti å begynne med....er jo i seg selv låvmål )

Jeg bruker tekst-tv en del...og her har de mye å lære av Force på brukervennlighet og tekst-minne.

Kan sikkert ramse opp masse...

Men, jeg mener i allefall at CD HD tuner ikke holder mål til å være en helt ny tuner på markedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av faarstei
    Har du vært vant med Force, og går over til CD tuner...så vil du se og oppleve mange ting som er lavmål.

Når du bruker "info" fungsjonen så er må du "bla" på piltastene i tillegg for å få mere info, det er ingen EPG ( kommer visst etterhvert...men, å klare å selge en tuner som ikke har det ti å begynne med....er jo i seg selv låvmål )

Jeg bruker tekst-tv en del...og her har de mye å lære av Force på brukervennlighet og tekst-minne.

Kan sikkert ramse opp masse...

Men, jeg mener i allefall at CD HD tuner ikke holder mål til å være en helt ny tuner på markedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skreiv en mail til det berømte kundeservice til CD om det var lurt å vente på¨om det kom en bedre å ikke minst penere tuner enn denne boksen til
    SAGEM,svaret var som følgende,det er bare å vente. Ja-ja:?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •