Kanalsøking med Canal Digitals 10kr tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kanalsøking med Canal Digitals 10kr tuner

Har koblet til Canal Digitals CDC-5050 (den som fulgte med for kr. 10 før nyttår), og får inn TV2 Zebra, filmkanalen og nyhetskanalen, men ikke vanlig TV2 Norge. Mangler også Canal+ Film 3 (film 1 og 2 mangler lyd), alle Discovery og sikkert enda flere.

Er det noe jeg gjør feil som fører til disse manglene? Alt er vel som det skal når jeg får inn nrk, zebra, noen canal+, national geographic og litt til?

Signalstyrke og -kvalitet ligger forresten på 75-80% og 80%.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KjellV
    Har koblet til Canal Digitals CDC-5050 (den som fulgte med for kr. 10 før nyttår), og får inn TV2 Zebra, filmkanalen og nyhetskanalen, men ikke vanlig TV2 Norge. Mangler også Canal+ Film 3 (film 1 og 2 mangler lyd), alle Discovery og sikkert enda flere.

Er det noe jeg gjør feil som fører til disse manglene? Alt er vel som det skal når jeg får inn nrk, zebra, noen canal+, national geographic og litt til?

Signalstyrke og -kvalitet ligger forresten på 75-80% og 80%.
    Sjekk signalstyrke på frekvens 12322/H/27800 som TV2 Norge ligger på.
    Stepp deg ned til TP så trykk pil til høyre til du finner riktig frekvens, se her for frekvenser : Programmes listing - TelenorSBC

Mangler lyd på C+, sjekk Brukerinnstillinger- TV innstillinger - se hva Dolby Digital står på. Skal stå på AV hvis du ikke alltid bruker et DD stereoanlegg til høre på lyden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •