HD med Conax via satelitt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD med Conax via satelitt

Eg har Canal Digital Entertain og eg bruker ein conax-cam i ein gammel nokia-boks. Viss eg vil ha HD , må eg då få et nytt kort eller opgraderer CD mitt gamle kort? Eg tenkte kjøpe ,for eksempel, ein Topfield 7700.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skåne
    Eg har Canal Digital Entertain og eg bruker ein conax-cam i ein gammel nokia-boks. Viss eg vil ha HD , må eg då få et nytt kort eller opgraderer CD mitt gamle kort? Eg tenkte kjøpe ,for eksempel, ein Topfield 7700.
    Du får sannsynligvis ikke autorisert HD kanalene på kortet ditt uten at du har kjøpt en godkjent CD HD mottager. Om de nye kortene som leveres med CD HD mottager fungerer i CAM på Topfield 7700 vet jeg ikke men det ser ut som det er andre som får kortet til å fungere med Humax HDCI2000+Conax CAM.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    virker som om et er forskjell på om du har hatt kortet lenge.hatt abb der noen år så er det lettere å få kortenen til å fungere med andre mottager merker.jeg har ikke hatt no prob med det.vært kunde der ca 5-6 år.

ja skal blir arti og se det om de går med på å oppgradere kortet så det kan gi hd signaler uten att hd mottageren blir kjøpt.

jeg tror de gjør det etterhvert.når det begynner å komme flere hd klare mottagere

for de vil vel helst selge abb til flest mulige :-D

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glem det. Du som alle andre skal suges for 2 lapper til den møkka de sender ut. Og du får IKKE kjøpt den dritten og beholde ditt gamle kort. Ny mottager, nytt kort. Du kan riktignok beholde det gamle som en rom nr.2 løsning, men da åpner de det ikke for HD kanalene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja slik det er for øyeblikket er det nok ikke lett og få til det nei.

men lengere frem i tid så tror jeg det blir slik som det er nå, med de vanlige tunerne uten hd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det nye kortet brukes i den gamle mottakeren slik at jeg kan ta med denne på hytta eller til et annet rom og brukes sammen med det nye kortet. Regner med at det gamle kortet må returneres eller sperres

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •