HD tuner fra CD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 158
    Newcomer ice sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD tuner fra CD

Ringte Canal Digital i begynnelsen av Januar i år og oppgraderte min Family pakke til Entertain til kr 411,- pr mnd

Fikk beskjed om at jeg da måtte binde meg i 12 mnd????

Spurte da om dette hadde noe og si når de kommer med HD tuner da jeg ønsket å benytte meg av dette tilbudet og fikk da til svar at dette ikke var noe problem. De kunne bare forlenge min bindingstid.

Lørdag fikk jeg brosjyre fra Elkjøp hvor det står at man kan bestille full pakke med HD og ny tuner for 1990,- for nye abonnenter eller hvis man var eksisterende kunde kunne man oveføre den gamle tuneren til Rom2 og betale kr 49,- pr.mnd. ekstra for Rom 2 løsningen

Da jeg ikke har behov for noe rom2 løsning ringte jeg CD i dag og spurte om jeg kunne få kjøpt bare tuneren og slippe rom2 abonnementet men dette var vanskelig? Siden jeg hadde bundet meg i 12 mnd til Entertain pakka og ikke var ny kunde?????

Kan dette være riktig og i så fall er det en elendig behandling av eksisterende kunder!!!!

De skulle ringe meg tilbake innen en uke...

Det står også at man får med gratis Discovery HD og VOOM HD i 11 mnd til en verdi av kr 1089,-

Jeg spurte om dette og om jeg måtte betale kr 99,- pr mnd fra Januar 2008. Det kunne de ikke svare på. De trodde det inngikk i Entertain pakka?

Hvis ikke blir mine utgifter fra og med Februar 2008 kr 411 + 49 + 99 = 549,- pr mnd + kortavgift osv.......og i tillegg kommer evnt. nye HD kanaler.

Dette blir dyrt!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ice
    Ringte Canal Digital i begynnelsen av Januar i år og oppgraderte min Family pakke til Entertain til kr 411,- pr mnd

Fikk beskjed om at jeg da måtte binde meg i 12 mnd????

Spurte da om dette hadde noe og si når de kommer med HD tuner da jeg ønsket å benytte meg av dette tilbudet og fikk da til svar at dette ikke var noe problem. De kunne bare forlenge min bindingstid.

Lørdag fikk jeg brosjyre fra Elkjøp hvor det står at man kan bestille full pakke med HD og ny tuner for 1990,- for nye abonnenter eller hvis man var eksisterende kunde kunne man oveføre den gamle tuneren til Rom2 og betale kr 49,- pr.mnd. ekstra for Rom 2 løsningen

Da jeg ikke har behov for noe rom2 løsning ringte jeg CD i dag og spurte om jeg kunne få kjøpt bare tuneren og slippe rom2 abonnementet men dette var vanskelig? Siden jeg hadde bundet meg i 12 mnd til Entertain pakka og ikke var ny kunde?????

Kan dette være riktig og i så fall er det en elendig behandling av eksisterende kunder!!!!

De skulle ringe meg tilbake innen en uke...

Det står også at man får med gratis Discovery HD og VOOM HD i 11 mnd til en verdi av kr 1089,-

Jeg spurte om dette og om jeg måtte betale kr 99,- pr mnd fra Januar 2008. Det kunne de ikke svare på. De trodde det inngikk i Entertain pakka?

Hvis ikke blir mine utgifter fra og med Februar 2008 kr 411 + 49 + 99 = 549,- pr mnd + kortavgift osv.......og i tillegg kommer evnt. nye HD kanaler.

Dette blir dyrt!
    Hei, fint om du kan gi tilbakemelding på svaret fra CD. Har binding nesten et år til. Har allerede rom 2 løsning. Er av naturlig grunner interessert i HD tuner, er derfor interessert hva de gir i tilbakemelding til deg, da min situasjon er nesten lik.

Newcomer ice sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thhomas
    Hei, fint om du kan gi tilbakemelding på svaret fra CD. Har binding nesten et år til. Har allerede rom 2 løsning. Er av naturlig grunner interessert i HD tuner, er derfor interessert hva de gir i tilbakemelding til deg, da min situasjon er nesten lik.
    Det skal jeg gjøre uansett hva svaret blir, skulle tro at de burde behandle eksisterende kunder like bra som nye og ikke tvinge på dem en tjeneste de ikke har bruk for?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av ice
    Det skal jeg gjøre uansett hva svaret blir, skulle tro at de burde behandle eksisterende kunder like bra som nye og ikke tvinge på dem en tjeneste de ikke har bruk for?
    Hvis det er noen trøst så kan jeg meddele at Sky gjør akkurat det samme.Du må ha full Sky Plus pakke for å få HD.Det kommer i tillegg.At CD ser hva Sky gjør er ingen overraskelse.Men-la oss glede oss over HDTV!!!!
    Stølen

Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Vente?

Hei

uansett så er ikke premier league i HD nå, det kommer senere. er det lurt å vente, for fotball fan, kan en vente på HD 10kr tilbud og binde seg i to år fordi premier league må en jo ha!? kan like godt binde seg da

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Snakket akkurat med CD. Jeg har Family abo. fra før, og ønsket egentlig bare å få kjøpt tunern.

Det nektet de plent

De to alternativene var:

1. Si opp abo (gjett'a), og evt. tegne nytt Entertain abo, og få tunern.
    2. Oppgradere til Entertain, og flytte Family abo'et til et annet rom med den gamle tunern.

Jeg trenger egentlig ikke rom 2 løsning, så det er litt overkill. Og ikke trenger jeg Entertain pakka. Ser ikke så mye på tv-filmer og fotball

OG; de opererer ikke med andre godkjente tunere heller. Snakket med flere på teknisk, og de kunne bekrefte at kun CD brandede tunere skulle slippes fremover (det var ikke ønske om noe annet). På spm. om harddiskopptaker i fremtidige tunere, nevnte de at de kunne komme med det seinere som en "oppgradering".

Aargh, dette er jo helt nazi! Lurer på hva konkurransetilsynet sier til dette...

Vi får evt. vente på Viasat og se hva de gjør som mottrekk, for å få opp konkurransen (og ned prisen?).

Vi krysser fingrene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Premie League i HD den 03/02-07

Sitat Opprinnelig postet av Håkon
    Hei

uansett så er ikke premier league i HD nå, det kommer senere. er det lurt å vente, for fotball fan, kan en vente på HD 10kr tilbud og binde seg i to år fordi premier league må en jo ha!? kan like godt binde seg da
    Digtaltv TV Damark melder at Canal Pluss begynner å sende Premie League alt den 3/2

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakka også nettop med kundeservice....OBS!!!!!!det eneste som kommer fra første februar er filmkanalen. Discovery kommer i april og Voom og fotball kommer"senere", uten at hun kunne si når.. Da blir det å sitte på gjerdet for mitt vedkommende, merkelig, men ikke overraskende, de har jo faktisk lovet 4 kamper pr. runde i HD fra februar.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Canal Pluss HD

Sitat Opprinnelig postet av Jano
    Snakka også nettop med kundeservice....OBS!!!!!!det eneste som kommer fra første februar er filmkanalen. Discovery kommer i april og Voom og fotball kommer"senere", uten at hun kunne si når.. Da blir det å sitte på gjerdet for mitt vedkommende, merkelig, men ikke overraskende, de har jo faktisk lovet 4 kamper pr. runde i HD fra februar.
    Om dette er tilfelle så er jeg ikke sikker på at det gjelder Norge,men svenskene får nok sett det

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres ikke sannsynlig ut siden CD reklamerer med både Discovery HD og Voom HD i Elkjøp kampanjen som varer fra 1. Februar til 31. Mars. I kampanjen står det også at det kommer flere HD kanaler i HD pakken etterhvert (det er jo litt få med bare Discovery HD og Voom HD).

CANAL+ SPORT HD skal sende 4 kamper pr. runde i HD og de første kampene sendes 3 Februar. Kan ikke tenke meg at det skulle være noen grunn til at kampene ikke er tilgjengelig i Norge.
    Digitalt.tv nyhed

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry Fotball i HD

Hei

Blir litt forvirret av dette, noen som kan skaffe sikker bekreftelse på premier league i HD fra februar ellers anbefaler jeg venting!!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På C+ sin oversikt over kommende kamper står dt C+ HD på hockeymatchene fra elitserien fram til 1. feb. Etter dette er ikke disse kampene merket med kanal.
    På samme måte er en rekke PL kamper fra 3. feb ikke merket med kanal. Dette kan være en indikasjon på at noe er på gang. her kommer sikkert den nye C+ Sport HD kanalen. Nå står det selvfølgelig også "med forbehold om endringer" på den siden. Så dette er ikke noe "bevis" for noe som helst. Men det er en god indikasjon på at noe vil skje fra 3. feb.

CANAL+ KOMMENDE KAMPER

Edit. Min post nr 1000 !

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

CD tror vi er stinn av gryn. Sjekk denne linken så ser dere opplegget de har i sverige.

HDTV (Canal Digital)

Hvorfor skal de ha tusenvis av kroner mer her i forhold til svenskene?

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se mitt innlegg over. Snakket med Jorunn på kundeservice idag og fikk beskjed om at discovery og voom kommer fra april. Fotballen skal komme på en ny kanal som heter canal hd sport, og den skulle komme "senere", Thats it..

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geirh
    CD tror vi er stinn av gryn. Sjekk denne linken så ser dere opplegget de har i sverige.

HDTV (Canal Digital)

Hvorfor skal de ha tusenvis av kroner mer her i forhold til svenskene?
    Ikke godt å si men det var eksakt samme pris i Sverige når HD boksen ble lansert der. Det tok noen måneder før det kom 10kr. kampanje mot 2 års binding. Er ikke helt sikker på om 2 års binding er tillatt i Norge.

Tipper at prisene vil falle til høsten. MPEG4 hardware pris vil sannsynligvis også falle på sikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    canaldigital har i dag nok engang bekreftet at det kommer 4 kamper pr. runde i HD fra februar

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up forskjellige svar

Kundeservice i canal digital burde skjerpe seg, monopol er noe dritt og viasat vs canal digital har ikke kommet forbrukerene tilgode.

Jeg har ventet på HD tuner med HD fotball på min tx200 og så skjer denne dritten med CD som gjør meg usikker.

De burde kjørt 10kr tilbud med et års binding så hadde alle vært fornøyd

De bør også skjerpe seg på e-post svaring. sender noen enkle spm på e-post og så tar det 4-7 dager minst før de svarer, eller de svarer ikke i det hele tatt.

Nei hadde det ikke vært for premier league så hadde de vært konkurs

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se mitt innlegg over. Snakket med Jorunn på kundeservice idag og fikk beskjed om at discovery og voom kommer fra april. Fotballen skal komme på en ny kanal som heter canal hd sport, og den skulle komme "senere", Thats it..
    "Thats it" ? Så du stoler blindt på at denne Jorunn sitter med alle svarene? Jeg tviler ikke på at kundeservice gjør så godt de kan. Men all den sprikende informasjonen tyder på at ikke alle er like godt informert. Det sagt, så vet naturligvis ikke jeg heller hva som er rett.:neutral:

Newcomer ice sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    "Thats it" ? Så du stoler blindt på at denne Jorunn sitter med alle svarene? Jeg tviler ikke på at kundeservice gjør så godt de kan. Men all den sprikende informasjonen tyder på at ikke alle er like godt informert. Det sagt, så vet naturligvis ikke jeg heller hva som er rett.:neutral:
    3 forskjellige telefoner og 3 forskjellige svar sier vel sitt om kundeservicen men de innrømmer jo at de har fått for lite info/opplæring de som sitter der og skylder på at Elkjøp var litt for kjappe med denne annonsekampanjen sin...

Hyggelige i telefonen er de i alle fall når man endelig kommer frem....

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Håkon
    Kundeservice i canal digital burde skjerpe seg, monopol er noe dritt og viasat vs canal digital har ikke kommet forbrukerene tilgode.
    CD vs. Viasat er et ikke-tema mange plasser i Norge. Vi har en del daler mellom de høye fjell der parabol ikke taes inn. Der er det kun kabel-tv og den kommer fra Canal Digital. Monopolet er komplett når de også driter i vedlikeholdet og flere av kanalene ikke er i sync, (lyd/bilde). Har nå gått på 10kr-tilbudet til CD og fått et bedre bilde på de fleste kanalene, men ennå er det prob. med sync. Ellers så stinker prisene på tjenestene de leverer i forhold til kvalitet.
    Can`t live with them, can`t live without them. Som alt annet som er vanedannende! 8-) :shock:

Side 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •