Canal Digital : Nå er HD-mottakeren her - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 43 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 850
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ac9000
    Dette var rart. Har samme tuner selv. Men ser du kan pause bildet... (STILL) . Hvordan gjør du det? Har du en HD-recorder tilkoblet? Minner meg mest om en form for kortslutning i en kabel ( ukontakt).. Er tuner koblet direkte til tv? Ville forsøkt og gjøre det og koble vekk alt annet ( om noe) og se om det er det samme da. Feilen kan ligge i andre enheter eller koblingen til disse.
    Samsung har noe på sin side:
    Med Canal Digital HD boks tilkoblet til men tv med HDMI kabel får ikke lyd i min LCD TV, M8?
    Svare: Det finnes nå en skreddersydd programoppdatering å fungere med Canal Digitals HDTV boker. Løsningen gjør det mulig for brukere av Samsungs M8 og som benytter en av Canal Digitals HDTV boksene å se innholdet fullt ut. Hvordan oppdager du dette problemet: *Ingen lyd, *Iblant går bildet over i grønt Kontakt oss på tel: 815 56 480 for mer informasjon.
    Produkt: TV

Newcomer EvenSteven sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg har reagert på, er at CD sin boks finner ikke de "gratis"kanalene som er der ute.
    Min forrige tuner; Force 1133s fant "alt" av kanaler.. Også alle de jeg ikke har tilgang på. Det var jo ikke nødvendig, men jeg kunne fjerne dem selv.

Men den fant også en del speise øst-europeiske kanaler osv. som jeg riktignok aldri så på, men det kunne jo vært vårt valg om vi ville ha dem ?
    Var jo litt morsomt å se på i sånn ca. 5 min.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor finner man en programoversikt for voom hd? Har sett at det skal være konserter der, men vet ikke når.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loce
    Hvor finner man en programoversikt for voom hd? Har sett at det skal være konserter der, men vet ikke når.
    Här en sida med svenska HD-kanaler och där finns bland annat VOOM.

M3 - Digital World. Störst i Sverige på nya heta produkter - En del av IDG.se

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sound stage

Har sett noen av disse på lørdag ettermiddag.
    Tror det er noe av det bedre jeg har sett bildemessig og med en svært bra lyd.
    Sjekk til lørdag.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Har sett noen av disse på lørdag ettermiddag.
    Tror det er noe av det bedre jeg har sett bildemessig og med en svært bra lyd.
    Sjekk til lørdag.
    Ok, er det med kjente artister eller?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Artister

Spørs jo hva du liker..
    Jeg har sett: Fleetwood Mac, Tori Amos og The farm. Passer min smak ihvertfall :-)

De sparer jo ikke på markedsføringen selv heller : The production uses state of the art high-definition video equipment, and is digitally recorded and mixed in Dolby 5.1 surround sound.

Sjekk denne : Soundstage . Artist Archive | PBS

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan hvertfall huske det var Tom Petty & The Heartbreakers konsert der.

Voom HD er en kanal fra Rainbow Media som sender en mix fra diverse Amerikanske HD kanaler.
    VOOM HD Networks

Konsertene er fra Rave HD.

Så akkurat en reklame for programmet "Soundstage" som sendes hver Lørdag. Tror det er på kvelden. Det var reklame med konsertinnslag fra bl.a. Tom Petty & The Heartbreakers, Wilco og jeg tror det var Bonnie Riatt.

Fant også programoversikt på TV-guide ontv.dk: VOOM HD
    som sier at det sendes konsert med Alison Krauss & Union Station kl. 15 og 21 førstkommende Lørdag.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs jo hva du liker..
    Jeg har sett: Fleetwood Mac, Tori Amos og The farm. Passer min smak ihvertfall :-)

De sparer jo ikke på markedsføringen selv heller : The production uses state of the art high-definition video equipment, and is digitally recorded and mixed in Dolby 5.1 surround sound.

Sjekk denne : Soundstage . Artist Archive | PBS
    Kanskje verdt å titte innom kanalen på lørdag. Ser ut som det går både på ettermiddag og kveld. Er det noe man savner, er det gode konsertopptak.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bildekvalitet

Kanskje verdt å titte innom kanalen på lørdag. Ser ut som det går både på ettermiddag og kveld. Er det noe man savner, er det gode konsertopptak.
    Husker første gangen jeg oppdaget Voom HD. TV`en ( Pana) stod på som radio, noe den ofte gjør når ikke sitter foran den. Kom til å kikke inn da jeg hørte Tori Amos og ble et lite øyeblikk stum. Det var første gangen jeg oppdaget hvilken oppløsning pana`en virkelig hadde.. Krystall :-)
    I ettertid syntes jeg fortsatt Voom er overlegen de andre HD kanalene som jeg mistenker bare er noe oppskaleringer.
    Du har noe å glede deg til hvis du ikke har sett konsertene før, som de sier selv "State of the art"

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det flere enn meg som har mistet HD sport kanalen nå? Det er passert 12 måneder siden jeg bestilte HD pakken. Det som er merkelig er at det ikke er mulig å bestille HD sport kanalen inne på min side på CD sine hjemmeside.
    Jeg har fortsatt alle de andre HD kanalene til opplysning.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Er det flere enn meg som har mistet HD sport kanalen nå? Det er passert 12 måneder siden jeg bestilte HD pakken. Det som er merkelig er at det ikke er mulig å bestille HD sport kanalen inne på min side på CD sine hjemmeside.
    Jeg har fortsatt alle de andre HD kanalene til opplysning.
    Har også hatt HD pakken i mer en 12 måneder, jeg har fortsatt alle HD kanalene. Sport HD skal nå bli inbakt i Canal+ pakken

Fotball-EM, Tour de France og Beijing-OL: Gratis HD-sport fra Canal Digital - teknofil.no

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Er det flere enn meg som har mistet HD sport kanalen nå?
    Jeg har ikke mistet C+ Sports HD. Og det er jeg veldig glad for :-)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Fikk du med deg noen konserter på lørdag da ??
    Hvis du gjorde hva syntes du om kvaliteten til SoundStage ??

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du med deg noen konserter på lørdag da ??
    Hvis du gjorde hva syntes du om kvaliteten til SoundStage ??
    He he, nesten flaut å si det, men jeg kom ikke på det før sent på lørdagskvelden og da var det for sent. Men neste lørdag...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roarr
    CD opplyste at de ville oppgradere med switching til 4 hoder til høsten, litt lang tid å vente....
    Til høsten betyr nok våren 2009. Dette er for dårlig!:cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk HD-PVR dekoderen tidligere denne uka og førsteinntrykket var litt skuffende. Den ser jo ut som den skulle koste 99,99 kroner. Merkelig at de aldri kan få tak i en skikkelig tuner. pytt pytt...

Noen andre som har den? Har noen samme det samme problemet som meg, når du åpner opp EPG'n skifter det lille oppi hjørnet til Disovery Science, uansett hvilken kanal jeg er på?

Stemmer det at EPG'n ikke har info lengre enn rundt to dager frem i tid?
    Noen flere som har fått kanallisten endret sånn at alle TV2 sport kanalene har havnet nesten nederst på lista. Hva er det vitsen med? det er jo aldri noe bilde på de.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen i Haugesunds-området som kan hjelpe meg med å få på plass det andre LNB-hodet? Montører er visst mangelvare for tiden. Ikke så rart det når mange trenger hjelp over i den digitale hverdagen. Send privat melding. (Jeg jobber ikke gratis selv og forventer ikke at du gjør det heller.)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Heldige Anton
    Hei. Jeg har en CD HD tuner som er tilkoblet en Samsung LCD M86BD46".

Jeg har følgende problemer som jeg tror er relatert til tuneren:

1. Flimring på tekststripen når tilkoblet med komponent kabler
    2. Tuneren låser seg og jeg må dra ut strømmen for å slå den på igjen
    3. Blåe prikker(snølignende) som beveger seg over hele skjermen i alle mulige fasonger

Legger ved noen bilder som illustrerer dette.

PS: Har nettopp hatt tv'n på service pga fikk ikke lyd via HDMI tilkobling.
    (Tv'n fungerer perfekt med dvd spiller og HDMI kablel.)

[ATTACH]Vedlegg 29028

Vedlegg 29029[/ATTACH]

Blir svært takknemlig for noen teorier eller tanker på disse problemene. Dette er den 2 HD tuneren fra CD som jeg har prøvd(byttet den første).

Sitat Opprinnelig postet av Ac9000
    Dette var rart. Har samme tuner selv. Men ser du kan pause bildet... (STILL) . Hvordan gjør du det? Har du en HD-recorder tilkoblet? Minner meg mest om en form for kortslutning i en kabel ( ukontakt).. Er tuner koblet direkte til tv? Ville forsøkt og gjøre det og koble vekk alt annet ( om noe) og se om det er det samme da. Feilen kan ligge i andre enheter eller koblingen til disse.
    Takk for svar.
    Jeg har Canal Digital sin HD tuner som er koblet direkte til tv. Stillbilde på tv gjøres via en knapp på tv's fjernkontroll.
    Jeg har prøvd alt i min makt. Jeg har sånn rom 2 abonnement og har prøvd HD tuneren og Tv'n på de forskjellige rommene uten at problemene forsvinner. Mao utelukker vel dette at det er noe ukontakt. CD kundeservice sa uka før påske at de skulle oppdatere software på HD tuneren innen en ukes tid, men jeg har fortsatt de samme problemene. Er det noen som vet om denne oppdateringen er utført

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp kvittet meg med den tuneren til fordel for PVR dekoderen. Jeg tror jeg føyer meg i rekka over personer som tilsynelatende er misfornøyde med kvaliteten på CD sine tunere. Uansett blir det liksom aldri helt bra produkter ut av det. Noen som føler det samme?

Hadde noen problemer med at den hengte seg opp iblandt.
    Teksten flimret litt, spes på de "dårlige" kanalene.
    Men de blå prikkene har jeg ikke merket noe til. Har jeg lest forbi eller har du prøvd å bytte kabler? Kan det tenkes at det er noe i veien med signalet du mottar siden du har det samme problemet på andre TV'er?
    Angående oppdatering skal du få en blå skjerm der du skal bekrefte nedlasting. Tok min tuner ut av drift for 1,5 uke siden og har ikke sett noen inntil da.

Side 29 av 43 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •