Canal Digital kabel - endring av abonnement

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital kabel - endring av abonnement

Hei!

Et lite hastespørsmål. Har CD kabel med canal+. Har lyst på å se en fotballkamp på SportN i kveld og vurderer å abonnemere på SportN pluss en kanal til på Mine Favoritter.

Spørsmålet er om noen vet om abonnementet oppdateres automatisk med en gang jeg bekrefter bestillingen på nett, eller må noe manuelt gjøres slik at det tar 1-2 virkedager.

Kampen begynner om 1 time, så fint om noen slenger inn et svar fort

Newcomer fnorre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av koveraasen
    Hei!

Et lite hastespørsmål. Har CD kabel med canal+. Har lyst på å se en fotballkamp på SportN i kveld og vurderer å abonnemere på SportN pluss en kanal til på Mine Favoritter.

Spørsmålet er om noen vet om abonnementet oppdateres automatisk med en gang jeg bekrefter bestillingen på nett, eller må noe manuelt gjøres slik at det tar 1-2 virkedager.

Kampen begynner om 1 time, så fint om noen slenger inn et svar fort
    Vet det er litt sent, men generelt til info - det går 15-30 minutter til endringen er aktivert om du ringer dem (åpent til 22). Dette har jeg gjort mer enn en gang nå, veldig kjapt og greit. Samme når du oppgraderer/nedgraderer nettforbindelsen (via Canal Digital kabel-tv), der er det omtrent umiddelbart.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •