Sky sports ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Sky sports ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sky sports ?

Hva skal til for å få skysports på min tv? Har planer om å skaffe meg en parabol antenne nå.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av malmar
    Hva skal til for å få skysports på min tv? Har planer om å skaffe meg en parabol antenne nå.
    Teknisk sett så krever det en Sky Digibox og et Sky kort med Sky Sports abbonement. Boksen er gratis mens Sky Sports pakken koster ca. 187kr. pr. måned. Dette må være registrert og aktivert på en UK adresse. Hvis du ikke kjenner noen i England så er det ikke så lett. Det finnes "grey market" firmaer som videreselger Sky abbonement&mottagere da kan du glemme standardpriser. Det er brudd på kontrakten å benytte abbonementet utenfor Storbrittania og dersom Sky finner ut at boksen er utenfor Storbrittania så deaktiverers smartkortet... Det var noen historier om dette for 1-2 år siden da Sky stengte abbonementer som betalte med ikke kredittkort som ikke var registrert på Britiske adresser.

Jeg vet ikke hva det er du er interessert i å se på Sky men hvis det er Premier League så bør du være klar over at Canal+ sender ekstremt mange flere Premier League kamper enn Sky Sport. Sky Sport sender f.eks. aldri live kl. 16 på Lørdager når Canal+ sender 3 kamper live. Det er rykter om at Canal+ vil sende alle 380 Premier League kampene live neste sesong og at kamper i HD kommer.

Sky Sport sender heller ikke alle TV kampene i England siden Premiership+(Pay Per View) kanalen sender en del av kampene. Neste sesong sender Setanta Sports en del av Premier League kampene.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Teknisk sett så krever det en Sky Digibox og et Sky kort med Sky Sports abbonement. Boksen er gratis mens Sky Sports pakken koster ca. 187kr. pr. måned. Dette må være registrert og aktivert på en UK adresse. Hvis du ikke kjenner noen i England så er det ikke så lett. Det finnes "grey market" firmaer som videreselger Sky abbonement&mottagere da kan du glemme standardpriser. Det er brudd på kontrakten å benytte abbonementet utenfor Storbrittania og dersom Sky finner ut at boksen er utenfor Storbrittania så deaktiverers smartkortet... Det var noen historier om dette for 1-2 år siden da Sky stengte abbonementer som betalte med ikke kredittkort som ikke var registrert på Britiske adresser.

Jeg vet ikke hva det er du er interessert i å se på Sky men hvis det er Premier League så bør du være klar over at Canal+ sender ekstremt mange flere Premier League kamper enn Sky Sport. Sky Sport sender f.eks. aldri live kl. 16 på Lørdager når Canal+ sender 3 kamper live. Det er rykter om at Canal+ vil sende alle 380 Premier League kampene live neste sesong og at kamper i HD kommer.

Sky Sport sender heller ikke alle TV kampene i England siden Premiership+(Pay Per View) kanalen sender en del av kampene. Neste sesong sender Setanta Sports en del av Premier League kampene.
    Det riktig at Sentanta TV (Irsk) skal dele en del av kampene med Sky,men det er jo bare å bestille Sentanta i Sky-pakken så skulle dette være OK.Jeg er ikke sikker på prisen ,men den kommer sikkert ikke til å være så avskrekkende.
    Eller så er det bare til skaffe seg Hd box fra CD så skulle alt være iorden for oss PL og spesielt Liverpool tilhengere.Ha en riktig god jul!
    Stølen

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Eller så er det bare til skaffe seg Hd box fra CD så skulle alt være iorden for oss PL og spesielt Liverpool tilhengere.Ha en riktig god jul!
    Stølen
    Amen :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Sky Sport

Hei

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Hei kan jeg se sky sport Hd i oslo,. er det mulig å ta det inn her?

kan du gi meg posisjoner?

Cnalplus sport hd viser ikke alle liverpools kamper i hd, de viser nesten bare derby i hd, og premier League så det var litt skffende sist helg viste de ikke kampen live heller på digitalt..

Hei.

Jeg kan se sky sports hd i sandvika på 55cm skjerm. Toppbilde.

Du får denne via astra 28.2 øst

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Amen :-D
    Amen x2..

Eneste argumenter for skysport slik jeg ser det er kommentatorene.
    De engelske er 100 ganger bedre enn de Norske.

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av island
    Hei.

Jeg kan se sky sports hd i sandvika på 55cm skjerm. Toppbilde.

Du får denne via astra 28.2 øst

Uten å betale abb? Har astra sattelitten, men kan ikke huske å ha sett sky der...!?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •