Tilleggsabonnement Canal Digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilleggsabonnement Canal Digital

Jeg har en Nokia 9902 som jeg har et entertain abonnement på (kombinert med Viasat) . Vurderer nå å skaffe abonnemang nr 2 ref kampanjen "digital tv i flere rom" .

Spørsmål 1 : Hvilken tuner vil jeg få tilsendt fra canal digital ?

Spørsmål 2 : Vil gjerne beholde den "gamle" løsningen med et upairet kort. Nr 2 kort vil jo være pairet. Er det noe ved å inngå en slik avtale som "ødelegger" for den 1 ordningen ? (Kanskje de ved et eventuellt oppsigelse av tilleggsabonnement vil insistere på at jeg beholder den nyeste tuner og kutter det "upairede" kortet. )

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon
    Jeg har en Nokia 9902 som jeg har et entertain abonnement på (kombinert med Viasat) . Vurderer nå å skaffe abonnemang nr 2 ref kampanjen "digital tv i flere rom" .

Spørsmål 1 : Hvilken tuner vil jeg få tilsendt fra canal digital ?

Spørsmål 2 : Vil gjerne beholde den "gamle" løsningen med et upairet kort. Nr 2 kort vil jo være pairet. Er det noe ved å inngå en slik avtale som "ødelegger" for den 1 ordningen ? (Kanskje de ved et eventuellt oppsigelse av tilleggsabonnement vil insistere på at jeg beholder den nyeste tuner og kutter det "upairede" kortet. )
    Du kan opprette multirom løsning på et eksisterende abb uten å endre avtalen. Tuneren du får er en CDC-5050.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig i tvil om de faktisk parrer kortene og mottaker. Har mottat 2 motakere siste året med repektive parrede kort. Begge kortene fungerer fint om hverandre, men også i min gamle force. Ser ingen begrensinger her.

Kan ellers bekrefte det Hakon sier om mottaker som de sender deg. Går heller ikke ut over kort nr. 1.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digiality Tuneren Canal Digital har kjørt litt (422TS med 80GB Hardisk) bruker parrede kort og denne godtar absolutt ikke andre kort enn det som er registrert for den. Hadde litt frem og tilbake med Canal Digital pga dette i høst. Jeg skulle få nytt kort i posten men de hadde registrert det kortet som følger pakka osv og det ble bare surr.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •