Sky i Norge.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Sky i Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sky i Norge.

Hei.

Har lest endel innlegg her, og ser at mange er behjelpelige. Tenkte jeg derfor skulle starte en diskusjon selv her. Er ikke så teknisk av meg, men ønsker å få tilgang til de kanalene som går gratis via sky dekoder. (ønsker i første omgang ikke å kjøpe/bestille noen kort fra sky, men bare se de kanlene som går gratis herifra. Trenger derfor tips til hvor jeg kan få kjøpt sky dekoder til en billig penge.

Takk til alle som tar seg tid til å svare.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lahsivk
    Hei.

Har lest endel innlegg her, og ser at mange er behjelpelige. Tenkte jeg derfor skulle starte en diskusjon selv her. Er ikke så teknisk av meg, men ønsker å få tilgang til de kanalene som går gratis via sky dekoder. (ønsker i første omgang ikke å kjøpe/bestille noen kort fra sky, men bare se de kanlene som går gratis herifra. Trenger derfor tips til hvor jeg kan få kjøpt sky dekoder til en billig penge.

Takk til alle som tar seg tid til å svare.
    Uten Sky kort får du heller ingen kodede kanaler fra Sky. Hvis det er gratiskanaler som BBC&ITV (og andre ukodede gratiskanaler) du mener så behøver du ikke en Sky dekoder men en rimelig free to air mottager og en stor nok antenne. Jeg har selv brukt en CDC-7000ST som fulgte med i en Canal Digital pakke og den fungerer fint på ukodede kanaler på 28.2øst(f.eks. BBC,ITV ..) og tar Canal Digital samtidig.

Sky skal også ha en "free to view" pakke men den krever også Sky kort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •