Manglende kanaler fra viasat..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Manglende kanaler fra viasat..

Etter mye styr for i det hele tatt få inn noe som helst fra viasat, har jeg endelig fått inn tv3++..Har gull-pakken abbonement og der skal det være 5-6 tv1000 kanaler,jeg har to("vanlig tv1000 og tv1000action),de andre er borte vekk.Dette gjelder sportskanalene også.Jeg har bare sport24..Mangler de andre.Har en Strong SRT 6750 tuner.og har koblet alt rett..Får 70-80% signal og 100% signal-kvalitet så problemet kan ikke ligge i mottaket..Eller?Noen gode råd?På forhånd takk!!

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg går ut i fra

at du har forsøkt å ta ut kortet, dra ut strømmen. Sett i strømmen igjen, stapp i kortet. Tuneren skal da begynne et autosøk for å lage deg en ny kanalliste.

Beklager om dette er noe du nå har prøvd tusen ganger for du sendte spm her, men vil bare sjekke ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og takk for svar!Har forsåvidt prøvt det,men uten hell..Prøvte imdlertid å gjennopprette fabrikkinnstillinger og vips..Alt iordenops:
    Blir jo helt blinda når en driver å leiter etter ting en egentlig ikke har peiling på..hehe..Så nå er alt bare fint!:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •