Viasat kort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Viasat kort

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat kort

Har idag en Nokia 9902 som jeg bruker til Viasat og Canaldigital (conax cam) .

Bindingstiden til Viasat går nå ut. Så nå sier jeg opp abonnementet. Tegner et nytt et til kampanjepris og skaffer meg Strong 8700 til ca 400kr.
    Det nye abonnementet flytter jeg over på Nokia`n med en gang.
    Strong`n skal jeg ha i reserve en dag + litt på hytta.

Noe i denne planen som ikke lar seg gjennomføre, så er jeg takknemlig om noen sier i fra. :-) Tenker vel først og fremst på kort type.....men det er vel det samme ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker selv Strong, funker bra, ulempen med den er at du ikke kan endre kanal-listen samt CD sine kanaler ligger ganske spredt. Kan av å til ha en tendens til å låse seg, men går greit å ordne.

Skal vel gå greit siden den er Viasat-godkjent og du ikke har et nytt CD-kort....

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon
    Har idag en Nokia 9902 som jeg bruker til Viasat og Canaldigital (conax cam) .

Bindingstiden til Viasat går nå ut. Så nå sier jeg opp abonnementet. Tegner et nytt et til kampanjepris og skaffer meg Strong 8700 til ca 400kr.
    Det nye abonnementet flytter jeg over på Nokia`n med en gang.
    Strong`n skal jeg ha i reserve en dag + litt på hytta.

Noe i denne planen som ikke lar seg gjennomføre, så er jeg takknemlig om noen sier i fra. :-) Tenker vel først og fremst på kort type.....men det er vel det samme ?
    Det burde fungere fint.

Det eneste du må gjøre er å ringe hver gang du skal for å flytte kortet til en annen mottager. Det skal være et eget telefonnummer du kan ringe hvor du selv taster inn kortnummer og boksnummer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •