5.1 lyd fra UPC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

5.1 lyd fra UPC

Dette var svaret jeg fkk fra UPC nå nylig. Dette må være svært gode nyheter for alle med UPC-digital Spørsmålet er bare hvilke kanaler sender med 5.1 lyd.

Vi vil på nyåret komme med nye dekodere som vil ha en fungerende digital utgang med støtte for surround. Før påske 2007 er det også meldt at vi vil lansere HD-dekoder og en rekke HD-kanaler.

Ta en titt på våre sider rundt nyåret for innformasjon, da det er begrenset tilgjengelig akkuratt nå.

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet.. Det får kompansere for det elendige analoge antennekabel-bakkenettet de har nå.. Dette skal jeg følge med på!

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poda
    Dette var svaret jeg fkk fra UPC nå nylig. Dette må være svært gode nyheter for alle med UPC-digital Spørsmålet er bare hvilke kanaler sender med 5.1 lyd.

Vi vil på nyåret komme med nye dekodere som vil ha en fungerende digital utgang med støtte for surround. Før påske 2007 er det også meldt at vi vil lansere HD-dekoder og en rekke HD-kanaler.

Ta en titt på våre sider rundt nyåret for innformasjon, da det er begrenset tilgjengelig akkuratt nå.
    I øyeblikket er det ikke så mange TV kanalene i Skandinavia som har startet med Dolby Digital. Her er en liten liste over kanaler som sender Dolby Digital 5.1/2.0:
    SVT1
    SVT2
    CANAL+ FILM1*
    CANAL+ FILM2
    CANAL+ FILM3
    C MORE HD**

*Har sendt James Bond film i DD6.1
    ** HDTV

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poda

De har det ikke akkurat travelt der i gården.

Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UPC kommer i første omgang med:

National Geographics HD
    Discovery HD
    C MORE HD

Da er det i alle fall en filmkanal med go'lyd og bilde.

Har også hørt at opptakeren som lanseres rundt påsken 2007 skal ha opptaksfunksjon (HDD). Det vil i såfall gjøre UPC meget ettertraktede vil jeg tro.... Hadde være utrolig kjekt å kunne ta opp filmer fra C MORE HD med både lyden og bildet i behold

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •