Pace 460TDS-NV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pace 460TDS-NV

Har fått en sånn tuner, det er den som fulgte med viasat+ pakken. Noen som vet hvordan jeg kan få inn tv2,tv norge når jeg har den. Kan jeg koble 2 tunere i sammen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan koble sammen 2 tunere hvis en av tunerene har antenne inngang og utgang. Er ikke sikker på om pace 460 har det. Har selv en Pace DS230NV som var med viasat pakke. Den hadde bare LBN inngang. Hadde fra før en force 1145 som jeg så canal digital fra. Den har både inn og utgang. En kobler da kabel fra parabol tallerken til "LBN inn" på force`n. Så kobles det en kabel fra "LBN out" til inngangen på Pace.
    Dette er veldig tungvint da du må slå av den tuneren du ikke bruker til det programmet du skal se på når den andre står på, ellers vil du ikke få noe signal til den andre tuneren. Eks : hvis du skal se TV 3 må canal digital tuneren være avslått mens Pace står på. Når du skifter kanal til eks TV2 må du slå av Pace og slå på canal digital tuneren. Hvis Pace tuneren står på mens du skal se eks TV2 vil du bare få svart skjerm med ingen signal. Skjønner .......? Dette er litt tungvint,men det går ganske greit. Det er den eneste muligheten du har. Ellers må du kjøpe deg en ny tuner med to kortplasser som takler begge systemer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •