Tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Tuner

Newcomer bender sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tuner

Er det noen der ute som har tips på gode tunere som kan brukes til viasat, og hvor jeg kan kjøpe disse?

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bender
    Er det noen der ute som har tips på gode tunere som kan brukes til viasat, og hvor jeg kan kjøpe disse?
    Må du ha harddisk? Var du kunde hos Canal Digital før 1.april 2006 og synes det hadde vært fint med Viasat og CD i samme boks?

Newcomer bender sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tuneren jeg fikk av viasat er veldig treg, og dårlige menyer. derfor kunne jeg tenke meg en ny og bedre. Må ikke nødvendigvis være med harddisk. Har ikke vært kunde hos Canal Digital før.

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bender
    Tuneren jeg fikk av viasat er veldig treg, og dårlige menyer. derfor kunne jeg tenke meg en ny og bedre. Må ikke nødvendigvis være med harddisk. Har ikke vært kunde hos Canal Digital før.
    Siden du ikke er kunde hos CD, kan du ei heller kjøpe en tuner hvor du kan ta inn kanaler fra både Viasat og CD, det er det kun CD kunder fra før.1.april som kan. Dermed er disse tunerene ute av bildet. Jeg hadde kjøpt meg denne. Det krever at du er Gull+ abonnent og binder deg for 1 år. Når dette året er gått kan du velge hvilke abo du vil, tuneren forblir din. Akkurat nå er det kampanje hos Viasat med det vanlige Gull abonnemanget til 199kr.pr mnd. Dermed burde det vel ikke bli så altfor dyrt med denne tuneren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •