CD Kabel/Parabol og Loewe Individual

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer specialized sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD Kabel/Parabol og Loewe Individual

Hei!
    Jeg er midt i oppussing/ombygging av en enebolig og bruker da naturlig nok brorparten av tid og budsjett på 'teknikken' i huset ;-) Det er nå lagt inn CD kabel i huset med mulighet for Digital Kabeltv og det er her mine spørsmål begynner å melde seg. For å gjøre det enkelt:

Skal jeg velge Digital Kabel eller Parabol? Jeg er ikke glad for en parabol på taket og liker ikke 'ventetiden' mellom kanalbytte, men lenge siden jeg brukte parabol, dette er kanskje blitt bedre? Jeg vil vel anta at bildet blir en del bedre på parabol...?

Jeg skal ha ett eget hjemmekinorom med projektor (ikke funnet ut hva enda) i kjelleren og en plasma/lcd i stuen, antageligvis Loewe Individual 40". Er det noen som vet om jeg kan bruke den med bare et kort fra CD, kabel eller parabol? Eller er det bedre å slite med en ekstern tuner, CD's egen/eventuelt kjøpe noe som er 'bedre'...?

Kort oppsummert egentlig, funker Loewe Individual med digital kabel/parabol uten ekstern dekoder? Det står bare på tekniske spek at den har støtte for DVB-C/DVB-S, gjør meg jo ikke mye klokere...

Noen som kan hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke dte gjør det i norge. de dekoderne som normalt står i tver, som feks pioneer sine nye. er mpeg2 dekodede, i norge vil vi få mpeg 4.

det vil si at det ikke funker. hvis du kjører digital kabeltv er det knall på individual. anbefaler deg å ikke kjøre på med cd's tuner. men oppgradere til feks en force tuner. der har force315c lenge vært en utrolig god tuner, i forhold til pris

Newcomer specialized sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Takk skal du ha!

Ja, tenkte uansett å bruke en annen tuner enn standard CD, skal sjekke ut Force 315C. Blir vel til at jeg legger opp til Parabol og starter ut med Digital Kabel tenker jeg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •