humax hdci 2000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

humax hdci 2000

hei er det noen her som har vært borti denne tuneren http://www.humaxdigital.com/global/p.../HDCI-2000.asp
    ut fra kart bladet til humax skal den være god på bilde kvalitet og brukervenlighet.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tigerhopp
    hei er det noen her som har vært borti denne tuneren http://www.humaxdigital.com/global/p.../HDCI-2000.asp
    ut fra kart bladet til humax skal den være god på bilde kvalitet og brukervenlighet.
    Hei
    Ja jeg har denne og kan bekrefte at bildekvaliteten er meget god og den er lett å bruke.
    Mvh bigtor
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Hei
    Ja jeg har denne og kan bekrefte at bildekvaliteten er meget god og den er lett å bruke.
    Mvh bigtor
    Kan man bruke denne på Canal Digital? Har idag CDC-7000ST tuneren og jeg har abonnement fra mars 2005. Kan jeg bare bruke eksisterende kort? Selv
    om Canal Digital ikke offisielt har godkjent denne kan det hende at den virker for det.

Edit: Snakket med en satelitt leverandør idag og fikk vite at den kan ikke brukes mot CD desverre.

Men vet du, fikk også høre at det er svært sannsynlig nå at CD vil tilby ny HDTV tuner (dog uten HDD?) med flere HDTV kanaler før jul
    Da avventer jeg litt til....

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å hva koster herligheten?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    Å hva koster herligheten?
    kr. 3990,-
    Sjekk leverandør:
    http://www.satelitt1.no/product_info...oducts_id=1047

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mui27
    Kan man bruke denne på Canal Digital? Har idag CDC-7000ST tuneren og jeg har abonnement fra mars 2005. Kan jeg bare bruke eksisterende kort? Selv
    om Canal Digital ikke offisielt har godkjent denne kan det hende at den virker for det.

Edit: Snakket med en satelitt leverandør idag og fikk vite at den kan ikke brukes mot CD desverre.
    Det står jo på siden til www.satelitt1.no at tuneren fungerer sammen med Conax modul og det er så vidt jeg vet "systemet" som Canal Digital benytter.

Vil ikke dette si at den da fungerer sammen med Canal Digital?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Humax Hdci 2000

Hei den virker med alle canal digital kort nye og gamle kort
    med cam modul
    Bruker du t-rex (dragon) cam modul kan man ta ett barber blad og sjære til canal digital kortet og bruke det i den lille sim leseren på t-rex cammen og bruke viasat(nds) kortet i den store sprekken (ikke omvent) virker bra med de fleste predator filene til dragon(t-rex)

virker bra også med x-cam og conax cammer.det er bare de godkjente tunerene fra canal digital som ikke virker omverandre med de nye kortene:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Humax Hdci 2000

rettelse:-?

da jeg brukte det tilsjærte kortet av canal digital i sim leseren, og Viasat(nds) kortet i T-rex cam brukte jeg Kaon tuner.
    jeg vet att T-rex (dragon) virker på humax hdci 2000 men ikke testa med tilskjert canal digital kort til sim leseren på dragon cam sammen med humax tuneren.
    ikke alle predator filene virker på conax og nds samtidig, prøv forskjellige filer man finner på nett.men mener alle orginale predator filene virker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    Det står jo på siden til www.satelitt1.no at tuneren fungerer sammen med Conax modul og det er så vidt jeg vet "systemet" som Canal Digital benytter.

Vil ikke dette si at den da fungerer sammen med Canal Digital?
    Må arrestere meg litt selv her. Det jeg egentlig mente var at den ikke virker på CMore HD. Alt annet fungerer. Beklager :???: Jeg vil selv vente til CD kommer med HD tilbudet sitt før jul og da med en tuner som kan både ta
    MPEG-2 og MPEG-4. Humax'en kan bare ta inn CD sine ordinære MPEG-2 sendinger med ypperlige bilder og lyd. MPEG-4 sendinger kan hentes ned fra andre "frie" kanaler i Europa, inkl. HD1 osv. Men da må man utvide med flere hoder. Og da blir det straks mer kostbart for å få noe HD tilbud idag.

Litt mer tolmodighet bare så kommer "godteposen" fra CD :-D

Newcomer Yahaman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du fått opplysninen om at Humaxen ikke skal fungerer på CD sine MPeg-4 sendinger...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Humax Hdci 2000

Den virker:-D

Med t-rex, mye snadder ser også at den virker med premiere kodete kanaler på astra med t-rex.(dragon)ci modul:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man skal se på C more HD på kveldstid, dvs ordniære sendinger og ikke bare promo, så må man abonnere på den kanalen. CD tillater det kun hvis man har C+ i tillegg og at man har en godkjent HD mottaker, i dag er det kun 2 (Force og Grundig som er like) Mpeg 2 bokser som er godkjente.

SVT HD Mpeg4 er kun for svenske kunder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •