Ønsker ikke CD å selge Canal+?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ønsker ikke CD å selge Canal+?

For meg kan det virke som om Canal Digital ikke ønsker å selge Canal+ abonnementet (parabol). Har aldri sett dette abonnementet sponset med pakketilbud. Det er faktisk umulig å bestille abonnementet på hjemmesiden til Canal Digitial. Trykker man på Canal+ får man opp en side med informasjon. Trykker man videre på bestill knappen, får man informasjon om 10 kroners tilbudet som ikke gjelder Canal+ abonnementet og så henvisning til lokal TV-forhandler. Hvorfor er det slik? Tjener ikke Canal Digital penger på Canal+ abonnementet? Det har en dyrere månedsavgift enn både Local og Family.
    Irriterer meg grønn over dette. Det eneste abonnementet jeg ønsker er Canal+. Har ikke lyst til å kjøpe en dekoder som ikke er sponset, siden jeg har planer om å kjøpe en HD dekoder når de er klar.

Newcomer trulsd sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enig!!

Veldig enig! Jeg vil ikke ha hele pakken, men det CD ønsker er vel at vi bare skal kjøpe hele pakken.

Har sendt mail til Canal Digital og etterlyst Canal+ pakken. Når de kjører den 10 kroners kampanjen de gjør nå, så var jeg veldig interressert i å tegne abbonement. Men hvis jeg ikke kan få det abbonement jeg ønsker så skjønner jeg ikke hvorfor det finnes.

Vurderer heller å binde meg til Viasat som også kjører kampanje nå. Deres hele sortiment for 199/mnd.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Family pakka til 1 krone. Byttet til Canal + like etter. Ingen problemer med å forandre til denne pakka for meg ihvertfall. En telefon var alt som skulle til.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Jeg kjøpte Family pakka til 1 krone. Byttet til Canal + like etter. Ingen problemer med å forandre til denne pakka for meg ihvertfall. En telefon var alt som skulle til.
    Ringte til Canal Digital før sommeren og spurte om nettopp dette var mulig. Fikk svar at det ikke gikk ann. Men kanskje det er mulig alikevel? Da er jo saken biff.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

10 kr billigere enn 1 kr......

Det burde vel gå greit å skifte. Hadde problemer med et kort som ikke oppdaterte seg når perioden der jeg har alle kanaler var over. Dette gjaldt en 1 kr familie pakke. Under samtalen med support fant de ut at jeg måtte få nytt kort og samtidig spurte de om jeg ikke ønsker å skifte til full pakke samtidig....

Skjønner forøvrig ikke hva som er så bra med denne 10 kr pakken de har kampanje på nå. I sommer kostet den samme pakken 10 ganger mindre....

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sendt en mail til Canal Digital med spørsmål om det er mulig skifte. Forrige gang jeg spurte fikk jeg som sagt svar at ikke gikk ann. Man måtte vente til bindingstiden var over. Tror årsaken til at Canal Digital aldri gir pakketilbud med Canal+, er at kanalene på Canal+ er reklamefrie. Da får de nok mindre inntekt. Men det er jo en enda større grunn til å skaffe seg Canal+, deilig å slippe reklamen!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Har sendt en mail til Canal Digital med spørsmål om det er mulig skifte. Forrige gang jeg spurte fikk jeg som sagt svar at ikke gikk ann. Man måtte vente til bindingstiden var over. Tror årsaken til at Canal Digital aldri gir pakketilbud med Canal+, er at kanalene på Canal+ er reklamefrie. Da får de nok mindre inntekt. Men det er jo en enda større grunn til å skaffe seg Canal+, deilig å slippe reklamen!
    Det høres ikke sannsynlig ut. Canal Digital eier ingen TV kanaler . Det er jo TV kanalene selv som selger reklame.

Local pakken tilbys med sponsing. Da er det vel bare å velge Local pakken og så senere be om abbonement på Canal+ (Local pakken er jo med selv om man i tillegg abbonerer på CANAL+).
    http://www.canaldigital.no/templates...____14887.aspx

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nebbob
    Det høres ikke sannsynlig ut. Canal Digital eier ingen TV kanaler . Det er jo TV kanalene selv som selger reklame.
    Det er vel ikke umulig at det igjen drypper litt på Canal Digital. Det må jo være en grunn til at Canal+ aldri finnes i pakketilbud ,og at det ikke er mulig å kjøpe det på hjemmesiden deres. Det virker ut som en bevist strategi fra Canal Digital. Noe ligger selvfølgelig bak det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Det er vel ikke umulig at det igjen drypper litt på Canal Digital. Det må jo være en grunn til at Canal+ aldri finnes i pakketilbud ,og at det ikke er mulig å kjøpe det på hjemmesiden deres. Det virker ut som en bevist strategi fra Canal Digital. Noe ligger selvfølgelig bak det.
    Det er mulig å kjøpe Canal+ på hjemmesiden til Canal+ men kampanjen til Canal+ gjelder kun kabeldekoderen til Canal Digital.
    http://www.canalplus.no/minisite/fal...no/default.asp

Det er jo litt merkelig at Canal+ ikke har et liknende tilbud via Canal Digital Satellitt. Det kan jo være så enkelt at det ikke lønner seg .

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Canal+

Hva er så gjevt med Canal+ da ? Har det nå da det nye kortet forsatt er i introduksjonsperioden men finner svært lite av interesse der....

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Hva er så gjevt med Canal+ da ? Har det nå da det nye kortet forsatt er i introduksjonsperioden men finner svært lite av interesse der....
    Først og fremst Premier League. Mye annen sport også, hvis man liker det. Filmer er heller ikke å forakte, så slipper man å leie/kjøpe filmer. C-More i HD er prikken over ien

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trulsd
    Veldig enig! Jeg vil ikke ha hele pakken, men det CD ønsker er vel at vi bare skal kjøpe hele pakken.

Har sendt mail til Canal Digital og etterlyst Canal+ pakken. Når de kjører den 10 kroners kampanjen de gjør nå, så var jeg veldig interressert i å tegne abbonement. Men hvis jeg ikke kan få det abbonement jeg ønsker så skjønner jeg ikke hvorfor det finnes.

Vurderer heller å binde meg til Viasat som også kjører kampanje nå. Deres hele sortiment for 199/mnd.
    Hvis en er glad i film, og ikke har råd til dem begge, så er ikke Viasat å anbefale. Vesentlig flere gode filmer på CD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •