Hvilken utstyr bør jeg kjøpe for å se hotbird ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken utstyr bør jeg kjøpe for å se hotbird ?

Hei !

Har lest litt rundt på forumet, og plukket opp en del ny lærdom.
    Har aldri hatt parabol før, men nå begynner behovet å melde seg.

Jeg er gift med en thailandsk dame, og hun har de siste årene brukt internett streams for å se litt TV program og nyheter hjemmefra. Dette har fungert ok, men nå begynner de gode streamene å fjuske litt, og noen har lagt ned.

Fikk et tips om at man kan få Thailandsk TV via Hotbird 13Ø , og lurer da på hva jeg trenger av utstyr for dette.

Med tanke på dekoder , så har vi pr.idag kabeltv, så vi har ikke behov for via/canal dig. Har heller ikke HD behov.

(Primært på jakt etter thai tv, men hvis det også er mulig å få BBC Prime via samme løsning, hadde det vært en bonus).

Vi bor i Narvik (Nært sentrum), og har litt fjell rundt oss.

Har sett litt på denne :

http://www.satnor.com/butikk/strong-...t90-p-158.html

Men tror det er litt overkill for mitt behov (Men er litt teknofil, og tenker litt fremover).

Håper noen kan komme med noen gode tips.

Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parabol!

Hvis du bare er ute etter kanaler til fruen så er jeg ikke sikker på hvor mange thai kanaler du finner på hotbird.Jeg har en europa parabol(4 hoder) den tar ned hotbird.Skal du ha en tuner for viasat og canal digital også,er Dreambox s4000/4025 et meget bra alternativ.boksen får du for 3000-4000kr,den tar både viasat og cd,og du kan sette inn hardisk i den,en helt genial maskin..
    På hotbird er det utrolig mange gratis kanaler som du kan ta ned med en billig tuner også. sjekk denne linken om du finner kanalene som fruen skal ha,og der står det også om de er gratis! http://www.lyngsat.com/ Skål med 4 hoder og switch behøver du ikke betale mere en 1000kr for..
    Henning

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •