Pace DS810EX. En tuner for fremtiden?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pace DS810EX. En tuner for fremtiden?

Heisann!

Vurderer å bytte ut 9902s'n min da jeg ikke synes den leverer et godt nok bilde til LG Plasmaen over scart. Det ser ut til at denne pace'en har det jeg trenger av utganger i allefall. Men hva tror dere? Er det en bra tuner og en tuner jeg kan regne med å ha i noen år?

Morten

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av MortenHS
    Heisann!

Vurderer å bytte ut 9902s'n min da jeg ikke synes den leverer et godt nok bilde til LG Plasmaen over scart. Det ser ut til at denne pace'en har det jeg trenger av utganger i allefall. Men hva tror dere? Er det en bra tuner og en tuner jeg kan regne med å ha i noen år?

Morten
    Jeg ser at du bor på Hønefoss.Jeg har den Pace`en og kan se BBC HD hver dag,og det er den eneste grunnen pr.dato at jeg har den.Problemet er at du lite sannsynlig vil få noe glede av tuneren der du bor fordi det lite sannsynlig at du kan ta inn BBC/ITV.?? Jeg vet at når MPEG 4 tuneren fra Canal
    Digital kommer så vil den løse de oppgavene jeg bruker Pace`en til idag,
    nemlig HDTV.Den er også istand til å ta inn BBC/ITV. Pace`en vil ikke bli godkjent av CD til å få inn deres HD-kanaler.Etter det jeg vet har CD boxen som er en Sagem, også de fremtidige tilkoblingsmulighetene.Jeg kommer til å
    kjøpe en CD/Sagem når den kommer.Jeg bor i Stavanger og her er det mulig å ta inn alle Sky-kanalene også noe jeg gjør.Har hatt stor glede av Pace`en,men den er ikke den jeg vil satse på fremover.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt at bilde blir vesentlig bedre med en tuner som har komponent eller dvi/hdmi ut enn de med scart. Ikke helt sant det eller?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •