spørsmål ang. Pioneer dbr-s220sc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spørsmål ang. Pioneer dbr-s220sc

Hei.
    Jeg har ikke koden til satelittmottakeren min. er det noen måte å resette motakeren på slik at jeg kan skifte til en ny kode. Problemet er at de jeg fikk mottakeren fra ikke har koden... Hva gjør jeg????

Etter siste oppdatering av kanallisten endte det med at jeg fikk svart skjerm, så nå sitter jeg her da . hehe.....

Mvh
    Blackers

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blackers
    Hei.
    Jeg har ikke koden til satelittmottakeren min. er det noen måte å resette motakeren på slik at jeg kan skifte til en ny kode. Problemet er at de jeg fikk mottakeren fra ikke har koden... Hva gjør jeg????

Etter siste oppdatering av kanallisten endte det med at jeg fikk svart skjerm, så nå sitter jeg her da . hehe.....

Mvh
    Blackers
    Koden ligger i Canal Digital smartkortet. Du må ringe Canal Digital for å få resatt pin koden i smartkortet ditt.

Siden dette er en Canal Digital MHW mottager så må du benytte et smartkort beregnet for denne mottageren. Smartkortnummer for MHW mottagere skal begynne med 01126...

CD har tre forskjellige korttyper:
    01126... = MHW
    01127... = Pair
    01121... = CI
    http://www.canaldigital.no/templates...e____2597.aspx

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forandre "glemt" personlig kode på dbr-s220sc

Jeg tenkte mer på den personlige koden for å navigere rund i mottakermenyen, den koden som trengs for å søke inn kanaler på nytt osv.... En kode på fire siffer..... De som hadde den før har forandret den, men husker den ikke.

Abonement fra canal digital bestillte jeg selv, og da fikk de opplysninger om hvilken mottaker jeg har......

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blackers
    Jeg tenkte mer på den personlige koden for å navigere rund i mottakermenyen, den koden som trengs for å søke inn kanaler på nytt osv.... En kode på fire siffer..... De som hadde den før har forandret den, men husker den ikke.

Abonement fra canal digital bestillte jeg selv, og da fikk de opplysninger om hvilken mottaker jeg har......
    Koden for å navigere & søke kanaler ligger i smartkortet. Siden du sannsynligvis har riktig type smartkort så skal du bare ta en telefon til Canal Digital så resetter de koden.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Standard koden på den type dekodere (og alle andre MHW 01126) er 1234

Det samme gjelder Handan CDC-5000 / 7000 og Grundig 6450 / 6452 med mindre man har endret den selv.

Meny koden på en del andre er enten 0000 eller 1234.

Hvis dere glemmer koder som dere selv har endret ring Canal Digital kundeservice på tlf 06090 innvalg 3 og koden blir satt tilbake til 1234 iløpet av en time med oppdatering på feks TVNorge.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk til begge to som har gitt meg opplysende svar.

Takker for svar hos dere begge. Da tar jeg en telefon til canal digital i morgen så får jeg ordnet dette.

Mvh
    Blackers

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut fra det jeg kan lese her, ser det for meg ut til at en Pioneer DBR-S220SC er ubrukelig uten et gyldig kort fra Canal Digital. Stemmer dette, eller kan en slik gammel mottaker brukes mot f.eks. Astra uten CD-kort?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •