Canal Digital lanserer Multiabonnement

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital lanserer Multiabonnement

Canal Digital har nå lansert Multiabonnement.

Dette innebærer at man kan få inntil 3 dekodere og kort innen samme husstand til en redusert pris på samme abonnement.

Dette forutsetter at man har minimum en program pakke på hovedabonnementet (Familie, Canal+ eller Entertain) og 12 måneders bindingstid.

Mer info finner dere her:

http://www.canaldigital.no/templates...____11913.aspx

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo bra ut men latterlig at de krever at du kjøper mottaker og LNB.

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt vanskelig å få det til uten ekstra tuner og LnB da... Så det er i grunn ganske naturlig at de krever dette..

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av colgol
    Litt vanskelig å få det til uten ekstra tuner og LnB da... Så det er i grunn ganske naturlig at de krever dette..
    Det ville være naturlig å tilby ekstra tuner og ny lnb. Men å kreve at man kjøper det finner jeg urimelig. Jeg har allerede lnb med 4 utganger. Jeg vil også få en tuner til overs når ny MPEG4 HDTV-tuner kommer i hus. Jeg vil da ikke ha behov for ny lnb eller ekstra tuner Jeg vil forvente at jeg slipper å kjøpe et sett til med dette.. .

.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan få multi abonnement på "egen" tuner så lenge denne er godkjent.

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var på høy tid! Med lyse betaler du 50 kroner ekstra (om jeg ikke tar feil) i mnd for leie av en ekstra dekoder!

Newcomer Futurama sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kabel-tv?

Gjelder dette bare for satelitt?

Noen som vet om det blir noe multiabonnement for oss kabel-tv abonnementer?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel kun et resultat av at deres system kan kodes av ved bruk av Wi-fi systemer. Det begynner antagelig å bli ganske utbredt. Viasat's kanaler kan ikke benyttes på samme måte.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Dette var veldig dyrt... Jeg synes ikke man burde betale mer enn kortavgift+prisen for utstyr om det trengs. Her i hustanden så har vi 3 tver og det blir en dyr affere om du må betale for 3 ab. Dette er grunnen til at vi fortsatt også har analog kabeltv, siden man da kan enkelt ha så mange fjernsyn man vil.

Men dette er jo forståelig når det er Telenor..... :X

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av colgol
    Jeg har allerede en tuner som funker fint, så hvorfor må jeg kjøpe en til? Jeg har også en parabol med twin lnb, så jeg har alt jeg trenger der. Det bør være valgfritt å kjøpe utstyr eller ikke.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boxman
    Jeg har allerede en tuner som funker fint, så hvorfor må jeg kjøpe en til? Jeg har også en parabol med twin lnb, så jeg har alt jeg trenger der. Det bør være valgfritt å kjøpe utstyr eller ikke.
    Det er det minste et skritt i riktig retning at de har begynt å TENKE i disse baner... men likevel.. jeg føler meg litt snytt... jeg betaler gjerne noen hundrelapper pr. mnd. for bra programtilbud... men jeg betaler IIIKKKKKEEE (ALDRI!!) flere hundre blanke kroner HVER mnd. -ekstra- for å kunne se på mer en EN TV!! (jeg kjøper ikke 3 DVD filmer for å kunne se filmen på 3 TV`er, og jeg kjøper IKKE 3 CD`er for å kunne spille dem i bilen, hjemmestereon og cd-spilleren på hytta) !!!!

ren provokasjon ................. jeg dekker "utgiftene" (hvilke utgifter egentlig?) for kort, samt kostnad for ekstra tuner og whatever jeg måtte trenge av HW (og jeg vil gjerne ha mulighet til å velge en box eller to m/hd og hdmi).. jeg kjøper GJERNE ekstra hode, kabel og tuner fra dem, hvis det trengs, slik at alt kommer samlet og m/bruksanvisning..

Men ikke tving oss til det.. Skal jeg først kødde med flere hoder OG må betale masse ekstra, betaler jeg heller ~samme pengene for et viasat gull abb. og splitter siste signalet på to tv`er... -dette- er IKKE et godt tilbud..? (onkel skrue kunne kommet med et slikt tilbud) Med viasat alternativet får jeg ENDA flere kanaler, og har et godt programtilbud på "2,5" TV`er i huset. For at jeg IKKE skal gjøre DET, må Multiabbonement være betydlig billigere enn alternativet.. (jeg kan. f.eks. kjøpe to viasat basic abb billigere enn dette, kan jeg ikke ?)

(jeg er som kjent blank på emnet parabol, har bare en basic 1 krones familieparabolpakke fra CD ... og 3 TV`er (som alle viser samme kanalen)), ber på forhånd om unnskyldning hvis jeg dummer meg ut her)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt av poenget med dette er vel at du skal kunne se på ulike kanaler samtidig på flere TV'er. Da trenger du flere tunere samt parabolhode med flere uttak.
    Dersom du kun vil se på samme signal på alle TVene så kan du jo bare bruke en slik dings for trådløs overføring av AV signalene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amyren
    Litt av poenget med dette er vel at du skal kunne se på ulike kanaler samtidig på flere TV'er. Da trenger du flere tunere samt parabolhode med flere uttak.
    Dersom du kun vil se på samme signal på alle TVene så kan du jo bare bruke en slik dings for trådløs overføring av AV signalene.
    Jeg skjønner poenget, men jeg synes dette er alt for dyrt. Jeg har allerede 3 tunere og twin lnb osv. Vi betaler allerede 500 kr for entertain og adventure pakkene, så jeg synes virkelig jeg burde få lov til å se tv på flere kanaler i samme hustanden samtidlig uten å måtte ut med hundrevis av kroner extra i måneden+utstyr og kort avgift. Ett ekstra kort for samme hustand burde ikke koste mer enn kort avgift. Med analog kabel tv så kan man jo allerede gjøre det samme uten å måtte betale noe ekstra.

Trådløs overføring av signalene er ikke til mye bruk her i huset, siden det ofte f.eks er noen som vil se sport mens andre vil se film på canal+.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner poenget, men jeg synes dette er alt for dyrt. Jeg har allerede 3 tunere og twin lnb osv. Vi betaler allerede 500 kr for entertain og adventure pakkene, så jeg synes virkelig jeg burde få lov til å se tv på flere kanaler i samme hustanden samtidlig uten å måtte ut med hundrevis av kroner extra i måneden+utstyr og kort avgift. Ett ekstra kort for samme hustand burde ikke koste mer enn kort avgift. Med analog kabel tv så kan man jo allerede gjøre det samme uten å måtte betale noe ekstra.

Trådløs overføring av signalene er ikke til mye bruk her i huset, siden det ofte f.eks er noen som vil se sport mens andre vil se film på canal+.
    sjekk ut smartWi løsningen. Koster ca 1600 (engangssum) og gir deg 3 kort til bruk i huset. Du kan se produktet bla. på tveco.no

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amyren
    sjekk ut smartWi løsningen. Koster ca 1600 (engangssum) og gir deg 3 kort til bruk i huset. Du kan se produktet bla. på tveco.no
    Jeg vurdere seriøst det alternativet. Men jeg har hørt endel rykter om at canal digital sine kort vil snart bli låst til hver enkelt decoder, vil ikke dette gjøre denne dingsen ubrukelig? 1600kr er mye penger om det vil slutte å funke etter noen måneder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •