HD-klar tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: HD-klar tuner

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD-klar tuner

Har noen kommet over noen ny informasjon om HD-klare tunere? Er det fortsatt bare Quali-TV som er det eneste alternativet? Denne tuneren har jo ikke harddisk så da utelukker den seg i hvertfall for mitt vedkommende.

Venter fortsatt på en HD-klar tuner med HDMI/DVI utgang som også har opptaksmuligheter (med harddisk). Rart at dette ikke ser ut til å kommet ut enda nå som HDTV virkelig begynner å få vann på mølla, med SKY sin HDTV satsing rett rundt hjørnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av AVmannen
    Har noen kommet over noen ny informasjon om HD-klare tunere? Er det fortsatt bare Quali-TV som er det eneste alternativet? Denne tuneren har jo ikke harddisk så da utelukker den seg i hvertfall for mitt vedkommende.

Venter fortsatt på en HD-klar tuner med HDMI/DVI utgang som også har opptaksmuligheter (med harddisk). Rart at dette ikke ser ut til å kommet ut enda nå som HDTV virkelig begynner å få vann på mølla, med SKY sin HDTV satsing rett rundt hjørnet.
    Jeg venter på det samme som deg,men har fått beskjed om at HDTV med harddisc kommer ikke før omlegging til MPEG 4 er gjort.
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •