Force 755 Feilfri nå ??? evt. alternativer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Force 755 Feilfri nå ??? evt. alternativer.

Mine foreldre har en Grundig Canald Digital mottaker som holder på å ta kvelden og jeg har fått i oppdrag å hjelpe dem med å skaffe ny. Det er viktig at den er enkel i bruk og fungerer feilfritt, og selvsagt rimelig :-) . Jeg har anledning til å kjøpe en brukt Force 755 av en bekjent (den var ny i vår). Denne har som kjent innebygd hard-disk og vil mer eller mindre kunne erstatte deres VHS.

Har lest i noen tråder her på forumet at Force 755 er/var belemret med en del bugs og jeg lurer på om dette var barnesykdommer som er fjernet med den nyeste programveren? Dette er selvsagt avgjørende for om vi vil anskaffe denne eller ikke.

Andre forslag mottas med takk. Har allerede notert Fantacy 2005coci og Strong SRT 8700 som, forhåpentligvis gode, alternativer.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen av de to der er godkjent av Canal Digital, kan jo alltids ta en telefon til kundeservice og høre om de har ett alternativ hvis foreldrene dine har en program pakke fra Canal Digital.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meg bekjent var det noe trøbbel med Force 755 tunerne. Men det som var nisjen til 7-serien var at denne hadde dobbel satelitt tuner, så du kunne se på tv2 og samtidig ta opp programmet som går på tvn..

Har du virkelig bruk for dette? Hvis ja, så ville jeg avvente til Force's nye 7-serie tuner kommer for salg. Denne vil hete 765 og er et 100% Force produkt, mens 755 egentlig var en Samsung (mener jeg å huske) tuner i.

Hvis du er ute etter en Force tuner med harddisk vil jeg anbefale 1199 eller 536 tunerne. Forskjellen på disse to er egentlig ikke noe annet enn designet. Her har du mulighet for opptak og timeshifting, men bare en tuner slik at du må se på den kanalen du tar opp fra.

Disse får du for ca 1000 til 2000 kroner brukt, rundt 3000,- for en ny 536. Og disse er godkjente av Canal Digital.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •