Canal Digital Sverige/Norge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital Sverige/Norge

Jeg lurer på om jeg får inn SVT, TV4, Kanal 5 etc hvis jeg har et norskt "Familiepakken"-abonnement fra Canal Digital via Parabol.
    Hvis jeg evt har et svenskt "Familjepaketet", får jeg da in de norske kanalene (NRK, TV2) etc?

Lurer på om dette også funker med Viasat, får jeg inn Svensk/dansk TV3 med norskt abonnement?

Newcomer pckrasj sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robtm
    Jeg lurer på om jeg får inn SVT, TV4, Kanal 5 etc hvis jeg har et norskt "Familiepakken"-abonnement fra Canal Digital via Parabol.
    Hvis jeg evt har et svenskt "Familjepaketet", får jeg da in de norske kanalene (NRK, TV2) etc?

Lurer på om dette også funker med Viasat, får jeg inn Svensk/dansk TV3 med norskt abonnement?
    Du får ikke inn dvt,tv4 og kanal 5 på canal digital norsk pakke. for å få svensk. fam. må du ha en svensk adresse:-(

Viasat: du får inn svensk+ dansk tv3 og ztv sverige og 3+ (+ flere) på viasat pakken.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det kan du nok ikke. Da må du isåfall kjøpe familepakken i Norge og en eller annen basispakke i Sverige (om du kjenner noen med adresse der). Men da har du også to kort.. Sjekk CD sine sider for hvilke du kan motta.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •