Kanalnumrering på Handan

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kanalnumrering på Handan

Hei

Etter å ha kjøpt og så levert tilbake to twin-tuner PVR bokser (Force og Kaon) har jeg nå endelig fått tak i en boks som faktisk fungerer ganske bra, nemlig en fra Handan. Den har litt færre funksjoner en de andre boksene, men i motsetning til de to andre fungerer den!

Det eneste jeg gjerne skulle ha ordnet opp i er numreringen av kanalene. Når jeg søkte etter kanaler gav boksen kanalene et nummer fortløpende etterhvert som de ble funnet. Selv om jeg lager mine egne favorittlister og sorterer kanalene beholder de disse kanalnumrene, slik at listen blir seende ut omtrent som følger:
    134 NRK1, 147 TV2 Norge, 152 TV Norge, 136 NRK2, 17 Animal Planet, 23 Discovery osv.
    Jeg ønsker selvfølgelig at det skal bli slik:
    1 NRK1, 2 TV2 Norge, 3 TV Norge, 4 NRK2, 5 Animal Planet, 6 Discovery...

Er det noen måte jeg kan få til dette på? (Jeg trenger egentlig bare 1 favorittliste, så det å endre ID'en globalt vil ikke være noe problem for min del.)

--
    Frank

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har desverre ikke noe tips til hvordan du kan løse saken, men kan du ikke oppgi tuner-modellen slik at vi andre som er i markedet etter slike løsninger slipper å brenne oss på Force og Kaon modeller?

På forhånd takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken Handan har du ?
    Prøv OK (kanallista) så hvit knapp, nå kommer en liten meny opp med valget Flytt kanal..... kanskje...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bokstype

Handan boksen er i 7000 serien, akkurat hva den heter er jeg ikke sikker på i farten. Jeg har fått til å flytte kanalene rundt i favorittlista, men numreringen av kanalene følger ikke denne sorteringen.

De boksene jeg har testet før og har levert tilbake mener jeg å huske var Force 755S og Kaon KSC-N550H2.

--
    Frank

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •