Oki, jeg har ikke snøring på dette så ikke le av mine sikkert "grønne" spørsmål.

For en liten stund siden kjøpte jeg meg en LCD og en Kiss DP-558, og har besemt meg for å få digital dekoder. Har hatt dette før med da hos UPC og ikke Canal Digital som jeg tilhører nå. Den gang var det lett da jeg bare hadde en mulighet; upc sin dekoder som hadde "innebygget" kort. Nå var det derimot ikke så lett, med smartkort og valg av digital dekoder osv.

Så til mine spørsmål:

Kan min Kiss søke inn alle kanalene som den gjør i dag selvom jeg får Digital Dekoder? Kommer dette kanskje ann på dekoderen?

Ser at canal digital tilbyr en dekoder som man leier og en som man kjøper, er dette de eneste som funker med dette smartkortet fra CD?

Om jeg ikke trenger bruke en av de CD tilbyr, kan dere anbefale noen dekodere som dere mener er bra?

Når jeg kjøper meg mediepc, vil jeg da kunne få tak i en dekoder som er integrert, slik at alt går via min mediapc? Mener å ha lest noe om dette

Det var det jeg lurte på i denne omgangen, men kommer nok noe mer :$

Håper noen kan ta seg tid til å svare meg på et eller flere av spm da jeg virkelig ikke har anelse om hva mulighetene mine er.

Mvh
Leben (grønnskollingen)