Fx

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Fx

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fx

Er det mulig å få inn FX eller andre Fox kanaler her i norge? i såfall, hvordan går jeg fram?

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut:

http://www.journalismjobs.com/newscorp.cfm

Der står det hva fox har i de forskjellige landene/områdene.

Ser ikke ut til at FX er i europa. Da har du desverre ikke sjans, uansett hvor stor paraply du har.

Lars

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Storbritannia er ikke i Europa nei? :P

Joda, FX finnes i Storbritannia og kan fåes med et Sky-kort avhengig av hvor i landet du bor. Noen av footprintene er veldig i grenseland. Er du interessert i et Sky-abonnement må du nesten kjenne noen i Storbritannia som kan tegne abonnementet for deg, eller du kan gå via et selskap som ordner adresse mot betaling (jeg bruker www.insatinternational.com selv). Hos Insat ligger prisen på denne tjenesten på £120 i året, + abonnement som blir trukket direkte av Sky fra VISA-kortet ditt. £120 i året høres kanskje litt stivt ut, men... Sky gir deg et utvalg av kanaler som matcher Viasat og Canal Digital sine pakker TILSAMMEN (uten filmkanaler og slikt) for £21 i måneden. Som en ekstra bonus har ikke Sky årsavgift, og da ender du opp med at de £120 ikke er nevneverdig mye mer enn to årsavgifter, så den kan forsvares.

Du trenger også en Sky digibox, men de får du billig fra ebay, eller du kan kjøpe en ny fra f.eks. Insat. Er dette ulovlig? Nei. Det er et kontraktbrudd i forhold til kontrakten med Sky, så derfor vil de om du er så "dum" at du ringer dem personlig for å ordne opp i ting stenge abonnementet ditt, fordi de da vet at abonnementet er i utlandet. Sky på sin side vet veldig godt at denne virksomheten pågår, men i og med at de faktisk også tjener på det vender de det blinde øyet til. Det beregnes å være noen hundre tusen kort som ikke befinner seg i Storbritannia

Så til alle dere som er lei av Canal Digital/Viasat-tyranniet, og ikke er avhengig av norsk tekst, sjekk ut mulighetene for Sky. Jeg har hatt Sky i litt over et år og jeg har ikke vært i nærheten av å savne hverken Viasat eller Canal Digital =) (Faktisk ser jeg mye mer på TV nå enn før, så jeg føler jeg absolutt har fått et bedre tilbud)

Sjekk også ut www.sky.com for programguide og slikt om man ønsker å vite hva som går. Men for all del, sjekk ut footprints for der du bor, og noen kanaler som BBC, ITV, Disney vil ikke være tilgjengelig for de aller fleste likevel fordi de ligger på en satellitt med veldig "tight" footprint. Har man stor antenne (1.5m og slikt) og bor på det rette stedet kan man få det inn. Jeg lider ingen nød pga det, dog...

Hm, ja.. det var litt mer enn akkurat hva du ønsket svar på dette her, men... :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

størrelse på parapol skålen

hvilken størelse må man ha på skålen for å få inn sky kanalene. jeg bor i østfold.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du som meg ikke bryr deg om at du ikke får inn Astra 2D (BBC, ITV, Disney for det meste) så skal 75-90cm holde i følge Astras eget footprint-kart. Og det skal visstnok være en tanke pessimistisk. Så ingen monsterskål trengs på din kant av landet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg bestilt meg et sky kort og en pace tuner fra insat. men hva med toll og avgifter??

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mulig du må betale 25% mva for boks+fraktkostnader, ja. Jeg fikk Pace-boksen min fra en annen fyr før jeg bestilte, så jeg bestilte bare kortet. Håper du blir fornøyd som Sky-kunde, da (Og jeg håper du sjekket programoversiktene og slikt for å sjekke at det tilbudet de har faktisk gir deg mer enn Viasat og/eller Canal Digital )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •