Topfield 3000COCI og Canal Digital=svart skjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Topfield 3000COCI og Canal Digital=svart skjerm

Hjelp! Mottakeren min vil ikke lenger lese fra kortet...

Har prøvd å resette både med bryteren og stikkontakt flere titalls ganger. Har også prøvd å ta ut og sette inn kortet like mange ganger uten resultat...

Med software 12/05/2003 var menyvalget "conax conditional access" forsåvidt "tilgjengelig", men det gikk ikke an å velge likevel (skal jo vanligvis komme frem et litt kryptisk bilde med programpakker og gyldighets-datoer...)

Etter oppgradering av software til nyeste (24/04/2004) er det samme menyvalget blitt helt utilgjengelig (grått)

Noen som har gode tips å foreslå??

Har hatt planer om å investere i en dreambox i lengre tid, og dette kan jo være et godt påskudd til å bytte.. :razz: Håper bare det ikke er noe feil med selve kortet, så jeg får samme problemer med den!? Dessuten ville jeg helst hatt en DM-7080 eller 7085, og den er ikke tilgjengelig enda...

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Inge79
    Hjelp! Mottakeren min vil ikke lenger lese fra kortet...

Har prøvd å resette både med bryteren og stikkontakt flere titalls ganger. Har også prøvd å ta ut og sette inn kortet like mange ganger uten resultat...

Med software 12/05/2003 var menyvalget "conax conditional access" forsåvidt "tilgjengelig", men det gikk ikke an å velge likevel (skal jo vanligvis komme frem et litt kryptisk bilde med programpakker og gyldighets-datoer...)

Etter oppgradering av software til nyeste (24/04/2004) er det samme menyvalget blitt helt utilgjengelig (grått)

Noen som har gode tips å foreslå??

Har hatt planer om å investere i en dreambox i lengre tid, og dette kan jo være et godt påskudd til å bytte.. :razz: Håper bare det ikke er noe feil med selve kortet, så jeg får samme problemer med den!? Dessuten ville jeg helst hatt en DM-7080 eller 7085, og den er ikke tilgjengelig enda...
    Har du snakket med Canal Digital?
    Kan jo hende at det er feil hos dem, og ikke hos deg.
    Er ikke første gangen i historien at CD sliter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wolverin
    Har du snakket med Canal Digital?
    Kan jo hende at det er feil hos dem, og ikke hos deg.
    Er ikke første gangen i historien at CD sliter.
    Ikke enda, nei. Regner ikke med å få noe særlig nyttig hjelp heller, ettersom denne mottakeren ikke står på CD sin "godkjent" liste

Har skrevet en mail til dem nå, får se om jeg får noe svar...

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skyldes ikke noe feil hos Canal Digital.

Etter at Viasat la om kode systemet i fjor sommer så har denne fungert svært dårlig med Canal Digital kort.

Hvis du har en Familie/Entertain pakke så er vel Cash & Carry pakke å anbefale, du får komplett pakke med antenne, tuner og program kort for 1 krone.

Det er bedre å ha 2 fjernkontroller på bordet, enn en tuner som ikke fungerer bra nok.

Lignende tråder

1. Svar: 11
    Siste melding: 08-15-2005, 16:38

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •