Hei,

Skal kjøpe en satellitt-receiver for å få litt HD-moro inn i heimen. Siden det ser ut som Mpeg4 blir et must fremover, så må jeg jo selvsagt ha en som støtter det. Og der virker det som det er fryktelig få produkter tilgjengelig - faktisk ingen enda såvidt jeg kan se.

Har oppdaget Pace Micro's DS810:
http://www.pacemicro.com/Corporate/p....asp?PID=DS810

I tillegg kommer Humax og Philips med en HD/mpeg4 receiver - alle disse tre skal være tilgjengelige i November i forbindelse med tyske Premiere's lansering av sine første HD-kanaler.

Men jeg har et lite spørsmål i den forbindelse (siden jeg er rimelig grønn på satellitt i utgangspunktet):

Jeg planlegger både Canal Digital, Viasat og HD1 (og evt HD2) abonnement - og muligens Sky også for Premier League. Siden CD bruker Conax og Viasat bruker NDS Videoguard så trenger jeg vel noen CA-moduler for å putte inn kortene? Kan f.eks DS810 (i henhold til pdf-spesifikasjonene som finnes på siden jeg linket til) ta slike CA-moduler slik at jeg kan putte inn det programkortet jeg vil bruke?

Ellers så tas alle råd imot med takk. Spesielt interessant er det jo hvis det allerede finnes noen mpeg4 dekodere som har 720p på markedet.