Digital Tv Fra CD ! Et par spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digital Tv Fra CD ! Et par spørsmål

Hei

Etter mye mail og ringing, har jeg endelig fått vite at cd kan levere digital kabel til der jeg bor :lol: Har bare et par spørsmål, som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

1. Har grunnpakke fra CD (Analoge Signaler) i boretslaget. Er det slik at jeg kun betaler kr 59 for leie av digital dekoder (evt kjøper selv) og kr 599 for dekoder kort ? Må vel ikke betale noe for kanalene da jeg allerede betaler for grunnpakke ?

2. Noen som har noen tips på digital dekodere som er verdt å kikke på, og som er godkjent av cd ?

Håper noen kan hjelpe !

Vil også takke for et fint fint forum. Er en nybegynner, men har fått mye hjelp her på forumet.

Takker
    FoxyRoxy

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    force har en rimlig og en relativt god en til rett over 1000lappen.
    Problemet ligger vel i det å skaffe en dekoder som både dekoder analoge og digitale kanaler, hittil har jeg bare sett leie dekodern fra CD som kan gjøre dette. DVS. kjøper du eventuelt force´en så mister du alle de analoge kanalene

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man mister ikke de analoge kanalene. De må man ta inn på tuneren på TVèn som man gjør i dag...

Newcomer obrakstad sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei FoxyRoxy!

1. Ca. 600 i årsavgift for kortet, og 59 for leie av dekoder er korrekt. Den siste kostnaden slipper du altså hvis du kjøper deg en dekoder.

2. For å få kort må dekoderen være godkjent av CD. Per i dag er den kun Force'n (som vi har diskutert under andre sider) som er dette. Kjenner ikke til andre dekodere som fungerer (forutsatt at en har programkort)

Mvh.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dreambox 500c fungerer Canal Digital kabeltv. Den er ikke godkjent men den funker. For mer om denne se http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=22432

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •